Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این رقابت ها به میزبانی خانه پینگ پنگ استان قزوین با حضور 24 استان در 2 بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.
در بخش مسابقات تیمی آموزش و پرورش استان اردبیل و شهرداری تهران اول و دوم شدند و آموزش و پرورش گیلان و مناطق نفت خیز خوزستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در مسابقات انفرادی این رقابت ها ایمان گلشاهی از شرکت توزیع برق استان قزوین و حجت الله امینی از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اول و دوم شدند و احمد بیگلری از آموزش و پرورش استان اردبیل و مسعود شجاعی از مناطق نفت خیز خوزستان مقام سوم مشترک را از آن خود ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان ارتباطات و فناوری اطلاعات برق مسعود شجاعی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق‌التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی و هزینه‌های فوت و ازدواج فرهنگیان خبر داد و گفت: بخشی از معوقات قبل از پایان سال و بخشی نیز تا ششم فروردین به حسابها واریز می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی فرهادی در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان افزود: حق ‌التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده و تلاش می‌کنیم دی‌ماه را نیز دریافت کنیم؛ ولی تا پایان آذر قطعی شده و به زودی به حساب‌ معلمان واریز خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم قبل از پایان اسفندماه این واریزی صورت گیرد و تاکید رییس جمهور نیز همین است.

وی رقم معوقات سه ماهه حق‌التدریس و اضافه تدریس معلمان اعم از شاغل و بازنشسته را معادل ۱۷۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدلیل قابل توجه بودن رقم مذکور، تامین آن نیازمند هماهنگی است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص مطالبات نیروهای خریدخدماتی نیز اظهار کرد: دو ماه از مطالبات این نیروها قبلا پرداخت شده است. معوقه آذر و دیماه را نیز به‌زودی و با پرداخت معوقه حق‌التدریسی‌ها، به استانها واریز خواهیم کرد.

فرهادی در ادامه تاکید کرد: تلاش ما برای پرداخت معوقات قبل از پایان سال است و مشروط بر اینکه فرایند بانکی آن انجام شود ولی چنانچه به د لیلی در استان خاصی انجام نشد، حداکثر تا ششم فروردین‌ماه این واریزی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مدارس دو شیفت که تعداد آنها نیز زیاد است خاطر نشان کرد: به عنوان مثال مدیران و معاونان شیفت صبح این مدارس در شیفت عصر نیز تقبل کردند تا به صورت مازاد بر وظیفه، مسئولیت اداره مدرسه را بپذیرند که تحت عنوان مدیران و معاونان شیفت دوم از آنها یاد می‌شود؛ معوقه این افراد نیز پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی اشاره و در این خصوص نیز گفت: آموزش و پرورش باید مازادی به صندوق بازنشستگی تحت عنوان سنوات ارفاقی این دسته از معلمان پرداخت کند چرا که اینها زودتر بازنشسته می‌شوند که دچار تاخیر شده بودیم؛ این نیز تامین‌اعتبار و واریز خواهد شد و اینگونه مشکل بازنشستگی این معلمان هم رفع می‌شود.

وی اظهار کرد: حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا نیز از دیگر معوقات است که احصاء شد؛ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که در هفته اول فروردین تخصیص آن را دریافت و پرداخت می‌کنیم . بدهی‌های آموزش و پرورش نسبت به گذشته به طور قابل توجهی کم شده و تلاش می‌کنیم آنها را به صفر برسانیم.

وی ادامه داد: هزینه‌های فوت و ازدواج نیز هزینه‌های دیگری است که قبل‌تر باید پرداخت می‌شد اما از سال‌های قبل مانده است و از سال ۹۹ و ۴۰۰ بواسطه این امور بدهی داریم که این نیز یکجا قبل از عید تسویه خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال
  • آمادگی خوزستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • پرداخت حقوق پاییز حق التدریس‌ها تا قبل از پایان سال
  • تاکید استاندار قزوین بر گزینش دقیق نیرو‌ها در آموزش و پرورش 
  • باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم
  • تاکید بر گزینش دقیق نیرو‌ها در آموزش و پرورش