Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پارس جنوبی جم با برد ۳ بر یک در مقابل نساجی مازندران با ۲۴ امتیاز پشت سر تیم استقلال در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و نساجی مازندران از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه تختی شهر جم با حضور هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم در یک هوای بارانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازی به احترام شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که با 21 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد برای صعود به جمع صدرنشینان لیگ برتر به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارد و تیم نساجی نیز با 18 امتیاز از 17 بازی، برای جدا شدن از پایین جدول باید دست پر از بازی خارج شود.

تیم پارس جم با حمایت هواداران خود، از دقایق ابتدایی مسابقه حملات زیادی را بر روی دروازه نساجی مازندران تدارک دید و یکی دو بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت.

علی اصغر عاشوری هافبک دفاعی تیم فوتبال نساجی مازندران در دقیقه 15 مسابقه به دلیل خطای خطرناک با کارت قرمز مستقیم توسط مرجان‌زاده داور این مسابقه از زمین اخراج شد تا نساجی مازندران این مسابقه حساس را با 10 نفر ادامه دهد.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران با وجود حملات بیشتر تیم پارس در نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، تیم فوتبال پارس جنوبی جم حملات خود را بر روی دروازه تیم فوتبال نساجی بیشتر کرد تا اینکه روی ارسال مجید علیاری هافبک تیم پارس جم، جورجی ولسیانی مدافع تیم نساجی، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در پنجاه و دومین دقیقه مسابقه تیم فوتبال پارس جنوبی جم با یک گل پیش بیفتد.

بوشهر| تساوی بدون گل پارس جنوبی جم و نساجی مازندران در نیمه نخست بوشهر| ترکیب پارس جنوبی برابر نساجی اعلام شد لیگ برتر فوتبال| جدال پارس جنوبی و نساجی برای صعود

در ادامه مسابقه تیم نساجی مازندران برای جبران گل خورده مقداری جلو کشید اما این تیم پارس جنوبی جم بود که موفق شد به فاصله 4 دقیقه دومین گل خود را نیز به ثمر برساند.

در دقیقه 56 و روی پاس زیبای فرزاد حاتمی، مجید علیاری موفق به گشودن دروازه نساجی مازندران شد تا این مسابقه زیبا با دو گل به سود تیم پارس جنوبی جم ادامه پیدا کند.

در هفتادمین دقیقه این مسابقه با خطای مجتبی لطفی روی محمدمهدی نظری بازیکن تازه‌وارد نساجی، ضربه پنالتی به سود تیم فوتبال نساجی مازندران اعلام شد و جورجی ولسیانی که 18 دقیقه پیش به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرده بود پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با به ثمر رساندن این ضربه پنالتی، خلاف جهت حرکت دروازه‌بان، اختلاف دو تیم را به حداقل رساند تا تیم نساجی ادامه مسابقه را با انگیزه بیشتری ادامه دهد.

در وقت‌های تلف شده بازی نیز تیم پارس جم سومین گل خود را توسط عماد میرجوان به ثمر رساند تا با کسب سه امتیاز این دیدار با 24 امتیاز در رده ششم جدول بالاتر از فولاد و پشت سر استقلال تهران قرار گیرد.

نساجی مازندران نیز با این باخت، 18 امتیازی ماند تا مجید جلالی برای جدا کردن تیمش از نیمه دوم جدول، چشم به روزهای آینده داشته باشد.

انتهای پیام/

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالانشین برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های قعرنشین برای عدم سقوط به دسته پایین‌تر در تلاش هستند. استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند و در قعر جدول نیز دو تیم صنعت نفت و نساجی با ۱۶ امتیاز قرار گرفته‌اند و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

حسن اشجاری کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل بیست و سوم اظهار داشت: با نگاهی به جدول کاملاً مشخص است که قهرمانی بین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس است و سایر تیم‌ها شانس بسیار کمی دارند.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: به نظرم با این حال باز شانس استقلال بالاتر است در صورتی که مدیریت و کادر فنی این باشگاه حاشیه‌ها را از تیم دور کنند و دست از اختلاف بردارند، چون این تیم صدرنشین است و با توجه به بازی‌هایی که دارد می‌تواند امتیازات لازم به دست آورد و بار دیگر به قهرمانی دست یابد.

دوست دارم نساجی در لیگ برتر ماندگار شود

او ادامه داد: در پایین جدول شرایط خیلی سخت‌تر از بالای جدول است و به نظرم هر تیمی که با صنعت نفت، نساجی و استقلال خوزستان نباید احساس آرامش کند. هر ۳ تیم از باشگاه‌های قدیمی در ایران هستند و امیدوارم نساجی که یکی از تیم‌های پرطرفدار در ایران به حساب می‌آید و با توجه به هزینه‌هایی که کرده است به نظرم می‌تواند از دیدارهای باقی مانده امتیازات خوبی را کسب کند و در لیگ برتر باقی بماند اما کار دو تیم جنوبی استقلال و نفت سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام تیم در لیگ باقی می‌ماند.

بیانیه نویسی فقط باعث ایجاد حاشیه در تیم‌ها می‌شود

اشجاری در رابطه با بیانیه نویسی باشگاه‌ها و اینکه فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌هایی که رو به بیانیه نویسی بروند جریمه سنگینی لحاظ خواهد کرد، گفت: بیانیه نویسی تنها باشگاه‌ها را وارد حاشیه می‌کند و این موضوع تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و در روند نتیجه‌گیری تیم‌ها هم اثر گذار خواهد بود.

وی ادامه داد: در رابطه با جریمه فدراسیون فوتبال هم باید بگویم این نتیجه‌ها سودی به همراه نخواهد داشت و اگر درگیری بین باشگاه‌ها رخ دهد باز سراغ بیانیه نویسی می‌روند. این مساله باید ریشه‌یابی شود تا هیچ مدیری سمت این کارها نرود.

اشجاری در پایان گفت: هواداران فوتبال نیاز دارند تا یک بازی زیبا تماشا کنند که با ایجاد حاشیه‌های زیاد مانند همین بیانیه نویسی باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان از بین رود. امیدوارم در سال‌های آینده دیگر شاهد اینگونه حاشیه نباشیم و بیشتر به دنبال رفع نقاط ضعف تیم‌ها برویم.

کد خبر 6080987

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • برد پراسترس استقلال برابر شمس آذر/ صدر جدول دوباره آبی شد +عکس
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • تساوی نساجی و تراکتور در ۴۵ دقیقه نخست
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا