Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:54:12 GMT

کاشان در تب و تاب حضور شهدا/ ساعت ۲۰ آغاز مراسم استقبال

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۸۸۱۷

کاشان در تب و تاب حضور شهدا/ ساعت ۲۰ آغاز مراسم استقبال

به گزارش خبرنگار مهر، نفس های خود را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را در کف دست گذاشته و برای حفظ امنیت این مرز و بوم از جان خود نیز گذشتند تا من و شما آسوده سر بر بالین بگذاریم.

آری؛ شهر شهید پرور کاشان دوباره آلاله هایی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از جوانان صالح و خدمتگزار این مرز و بوم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امشب؛ مراسم استقبال و وداع با شهدای مدافع وطن

مردم کاشان امشب با شهیدان سیدابوالفضل موسوی، سیدثارالله موسوی و ابوالفضل صیادی نشلجی وداع می کنند تا بار دیگر به همگان ثابت کنند مردم این شهر و دیار همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هزار و ۷۰۰ جوان و نوجوان خود را تقدیم انقلاب کردند، امروزه نیز تا پای جای برای تحقق آرمان های نظام ایستادگی می کنند.

آیت الله عبدالنبی نمازی در همین رابطه به مناسبت درگذشت جمعی از پاسداران در پیامی اظهار داشت: مزدوران استکبار بار دیگر فاجعه آفریدند و جمعی از بهترین فرزندان این ملت و حافظان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند و بدینوسیله چهره کریه و قلب قسّی خود را بر ملا و سرسپردگی خود را به اربابانشان نشان دادند؛ غافل از اینکه شهادت آرزوی دیرینه هر یک از رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله بوده و هست.

عاملین و آمرین این عمل ددمنشانه در اسرع وقت به جزای عمل ننگین خود خواهند رسید

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های عزیز شهیدان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی و به‌ویژه فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای افزود: از خداوند منان برای مصدومین و مجروحین این حادثه شفای کامل طلب می‌نمایم و امید واثق دارم که به حول و قوه الهی با هوشیاری مسئولین ذی‌ربط عاملین و آمرین این عمل ددمنشانه در اسرع وقت به جزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

سروان رحیم رجبی فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به بخشی از فراز پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهادت جمعی از پاسداران در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گروهک تروریستی جیش الظلم که مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است، در شرق کشور با حمایت های کشورهای عربی و غرب اقدام به عملیات تروریستی می کند و چندین مرتبه دست به اقدامات تروریستی زدند که ناکام ماندند.

چهار تن از شهدای حمله تروریستی سیستان از خطه کاشان و آران و بیدگل هستند

وی با بیان اینکه در حمله چند شب گذشته این گروهک تروریستی به اتوبوس حامل پاسداران جمعی از این افراد به شهادت رسیدند، افزود: در این حمله تروریستی ۲۷ نفر شهید شده که چهار نفر از شهدا از خطه کاشان و آران و بیدگل و گردان امام حسین (ع) منطقه کاشان و آران و بیدگل بودند.

فرمانده گردان امام حسین (ع) کاشان ضمن اشاره به حضور گردان امام حسین (ع) استان اصفهان در شرق کشور به جهت پاسداری از مرزها ابراز داشت: عمده افراد گردان امام حسین (ع) را بسیجیان تشکیل می دهند و ما با استفاده از ظرفیت بسیج در جهت آموزش افراد برای دفاع از مرز و بوم کشور نیروهایی را تربیت می کنیم و بر همین اساس در آخرین اعزام یکی از بسیجیان و دو پاسدار به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

سالن شهدای بسیج؛ محل برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع وطن

وی ضمن آرزوی صبر جزیل برای خانوده های شهدای حمله تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بدرقه و وداع با پیکر مطهر شهدا از ساعت ۲۰ واقع در میدان بسیج آغاز و پس از عبور خودرو حامل پیکر مطهر شهدا از میادین درب عطا، امام خمینی، دروازه دولت و ۱۵ خرداد به سمت چهارراه آیت الله کاشانی حرکت و مراسم وداع در سالن شهدای بسیج برگزار می شود.

رجبی از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا در روز یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ از سپاه کاشان به سمت میدان ۱۵ خرداد خبر داد و افزود: پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهدا، شهید سیدثارالله موسوی در گلزار شهدای دارالسلام کاشان، شهید ابراهیم صیادی در گلزار شهدای نشلج و شهید ابوالفضل موسوی نیز در گلزار شهدای روستای کاغذی از توابع شهر ابوزیدآباد به خاک سپرده می شوند.

دوشنبه؛ برگزاری مراسم یادبود شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان

وی با بیان اینکه مراسم یادبود شهدا دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن ورزشی بنیاد شهید برگزار می شود، ابراز داشت: به همت ستاد برگزاری مراسم و همشهریان قصد داریم تا رنگ و بوی شهید و شهادت را در سطح شهر جاری می کنیم و مراسمی در خور شان این شهدای عظیم الشان برگزار کنیم.

یکی از مجروحین این حادثه تروریستی اهل شهرستان آران و بیدگل است که برادرش در گفتگو با مهر اظهار داشت: حال عمومی برادرم رو به بهبودی و سلامتی است و به زودی مرخص می شود به نحوی که در معاینات اولیه از خاش به بیمارستان شهید صدوقی اصفهان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه برادرم از ناحیه سر و گردن دچار جراحت شده است، افزود: برادرم از ناحیه سر و گردن دچار جراحت و صدمه شده و همچنین کوفتگی و ضرب خوردگی به ناحیه کمر ناشی از شدت موج انفجار نیز داشته و قسمتی از بدنش بر اثر برخورد خورده شیشه های ماشین دچار پارگی شده است.

کد خبر 4543821

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه تروریستی سیستان شهدا کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود