Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانان دهه هشتاد هم به میدان آمده‌اند و برای وداع و برای تجدید پیمان با شهدا حضور پررنگ دارند.

به گزارش مشرق، نوجوانان دهه هشتاد که سنشان کمتر از ۱۷ سال است همگی به میدان آمده‌اند. برای وداع با شهدایی که جانشان را برای دفاع از وطن و امنیت ملت فدا کردند و برای تجدید پیمان با آنها.

دهه هشتادی‌ها پلاکارد در دست قدم به قدم شهدا را تا گلستان شهدا بدرقه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آنها یک شعار واحد دارد و آن آمادگی برای شهادت است. حضور این حجم از نوجوانان در مراسم تشییع شهدا آنقدر محسوس است که از چشم هیچکس پنهان نمی‌ماند.

یکی از نوجوانان شرکت کننده در مراسم تشییع شهدا که از ساعات اولیه صبح در میدان حضور داشته و شهر را برای ورود پیکر شهدا آماده می‌کرد گفت: من و دوستانم کمتر از ۱۶ سال سن داریم اما بین خودمان و جوانان دیگر هیچ فرقی نمی‌بینیم، وقتی حرف از خاک وطن و ولایت فقیه باشد همه با جان و دل به میدان می‌آییم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: این شهدا برای دفاع از خاک و امنیت ما به شهادت رسیدند و وظیفه ماست که قدردان آنها باشیم و خودمان را برای شهادت آماده کنیم. دشمنان بدانند که هر کدام از نسل ما در هر سنی که باشد بی باک و شجاع به میدان می‌آید و به هیچکس اجازه دست دازی و تعرض نمی‌دهد.


یکی دیگر از نوجوانان دهه هشتادی نیز گفت: افتخار می‌کنم که در کشوری زندگی می‌کنم که مردمش اینقدر با هم همدل هستند و در راه شهادت و ولایت فقیه جانشان را فدا می‌کنند. ما مدیون خانواده شهدا هستیم و خودمان هم باید این فداکاری آنها را جبران کنیم.

نوجوانان دهه هشتادی چه دختران محجبه و انقلابی و چه پسران بی باک و عاشق شهادت همه امروز برای تجدید پیمان با شهدا در میان جمعیت حضور دارند و لحظه به لحظه بر شور و حال وصف ناشدنی آنها افزوده می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان اتوبوس سپاه پاسداران اخبار حوادث حمله انتحاری زاهدان سیستان و بلوچستان شهدا گروهک تروریستی مراسم تشییع نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد

مراسم تشییع ابوالشهدا «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» که پس از سالها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز (۲۸ فروردین) از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم دهنوی قرائت شد. رئیس‌جمهور در این پیام، مرحوم دهنوی را انسانی وارسته با سلوک معنوی و منش انسانی معرفی کرد که فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرده، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در ادامه مراسم، جمعی از مردم قدرشناس مشهد، پیکر مطهر این پدر شهید را تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.

پیکر مرحوم دهنوی پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در جوار مزار فرزندانش در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد