Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-نمايندگان مجلس در جلسه علني عصر شنبه درباره برخي مشکلات و تنگناهاي کشور به مسئولان اجرايي کشور تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، علي‌اصغر يوسف‌نژاد در جلسه علني نوبت بعدازظهر امروز –شنبه- مجلس شوراي اسلامي تذکرات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به مسئولان اجرايي کشور را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي وقفچي‌ نماينده زنجان به وزير آموزش و پرورش در خصوص تعيين تکليف مديريت آموزش و پرورش استان زنجان تذکر داد.
محمد مهدي زاهدي نماينده کرمان خطاب به وزير جهاد کشاورزي متذکر شد؛ در روزهاي اخير قيمت گوشت قرمز و مرغ و برخي اقلام لبني به شدت افزايش يافته است به شکلي که اقشار مستضعف قادر به خريد نيستند لطفا برنامه‌ريزي و چاره‌جويي کنيد.
وي به وزير صنعت، معدن و تجارت نيز درباره افزايش قيمت خودروهاي داخلي در روزهاي اخير تذکر داد و گفت: انتظار است نظارت و کنترل بيشتري بر بازار اعمال شود.
زاهدي همچنين به رييس‌جمهوري درباره گراني و افزايش روزافزون کالاهاي اساسي به ويژه مواد خوراکي که موجب نارضايتي عمومي شده است تذکر داد.
حبيب الله دهمرده نماينده زابل نيز با تسليت به خانواده شهداي تروريستي استان سيستان و بلوچستان و محکوم کردن اين اقدام بسيار زشت، در تذکريي گفت: تا چه زماني بايد شاهد اقدامات کوردلانه گروهک‌هاي تروريستي از داخل کشورهاي همسايه باشيم شما در اين زمينه چه اقداماتي انجام داده‌ايد.
محمدرضا نجفي نماينده تهران تذکري به وزير کشور گفت: با وجودي که شغل آتش‌نشاني در کشور بسيار سخت و زيان‌اور است و آثار ناشي از اين شغل جان امدادگران را تهديد مي‌کند و تعداد زيادي از اين افراد جان خود را در ماموريت‌ها از دست مي‌دهند، سازمان آتش‌نشاني و سازمانهاي امدادي در سراسر کشور هنوز توجهي به ايمني آتش‌نشانان نشان نداده و شغلي به نام افسر ايمني در اين سازمان‌ها وجود ندارد.
شمس الله شريعت‌نژاد نماينده نوشهر نيز در تذکري به وزير بهداشت گفت: نيروهاي قراردادي کار معين پرستار که 15 سال سابقه کار دارند ولي قراردادهايشان يک ساله و بدون سابقه است، اين وضعيت تا چه زماني ادامه خواهد داشت.
يعقوب شيوياري نماينده ميانه با طرح سوالاتي از وزير نيرو به او درباره عدم آبگيري سد آماده شده شهريار ميانه تذکر داد و گفت: چرا تکليف روستائياني را که براي مساعدت در ساخت و شکوفايي منطقه،‌ زمين‌هايشان را به قيمت نازل به شما فروختند، روشن نمي‌کنيد
سيام**3050**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراهاست لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده نمایند. 

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت نمایند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.

وی گفت: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌ها را دنبال خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسئولان آن سرکشی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و اگر آنگونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتاب‌خوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اذعان کرد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست‌ها فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • تبیین مبانی شعار سال برای مدیران دستگاه های اجرایی استان
  • درباره دستمزد ۱۴۰۳ / افزایش حقوق کارگران باطل می شود ؟