Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- توليت آستان قدس رضوي در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با شيخ عيسي قاسم، رهبر شيعيان بحرين ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روز شنبه پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در اين ديدار گفت: جريان ‌هاي غربي و ضد اسلامي تکفيري هيچ نسبتي با آموزه ‌هاي ديني ما ندارند و تنها براي مقابله با موج اسلام گرايي در دنيا ايجاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خطاب به رهبر شيعيان بحرين با بيان اينکه حضرتعالي پرچمدار احياي حقوق شهروندي همه مردم مسلمان بحرين اعم از شيعه و سني هستيد، افزود: عموم برادران اهل سنت از علاقه مندان و شيفتگان مکتب اهل بيت (ع) هستند و محبت خاندان رسول الله (ص) از مشترکات امت اسلامي است.
وي اظهار داشت: ما در مشهد مقدس افتخار ميزباني از برادران اهل سنت را داريم و مضجع شريف رضوي ملجأ همه مسلمانان از جمله عزيزان بحريني است.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: ما در کنار برادران اهل سنت در کشورهاي مختلف اسلامي در حال مقابله فرهنگي با جريان تکفير هستيم و از هيچ کمکي به رزمندگان مسلمان که درگير نبرد فيزيکي با مزدوران آمريکايي و صهيونيستي هستند دريغ نکرده‌ ايم.
وي اظهار اميدواري کرد، به زودي و با رفع ستم ها، تهديدها و سختگيري‌ ها، شاهد حضور سازنده شيخ عيسي قاسم، در ميان مردم مسلمان بحرين باشيم و دولت بحرين هم متوجه باشد خانه ظلم، سست است و پايدار نخواهد ماند.
7489 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران