Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:23:32 GMT

نقش سه کارته ها در شکست استقلال در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۰۳۷

نقش سه کارته ها در شکست استقلال در تبریز

غیبت دو مهره تاثیر گذار و آماده استقلال در فاز دفاعی در دیدار مقابل تراکتور سازی یکی ازدلایل اصلی شکست استقلال در شهر تبریز به شمار می رفت.

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که هر کدام از این دو بازیکن می توانستند به راحتی کارتی را از داور دریافت نکنند.


 استقلال در روزی که می توانست تمام نظرات را به سوی خود برگرداند در یکی از حساس  ترین بازی های خود در نیم فصل دوم   باز هم در یک دیدار 6 امتیازی  دست خالی زمین را ترک  کردد تا امید هایش برای کسب عنوان قهرمانی کم رنگ تراز قبل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بعد از یک شکست تلخ به طور طبیعی باید به دنبال عوامل آن  ناکامی گشت تا شاید با عدم تکرار اشتباهات به کسب موفقیت نزدیک تر شویم.
  یکی از دلایلی که صحت این ادعا را تایید می کند، که استقلال در وهله اول به خودش بازی را واگذار کرد، کارت های بی موقع و اعتراضاتی است که بیشتر ناشی از عدم اگاهی از مسئولیتی است که بازیکنان این تیم دارند.


محمد دانشگر در دیدار مقابل پیکان شاید بهترین  بازیکن آن دیدار محسوب می شد وی در اوج آمادگی درآن بازی یک گل را از روی خط دروازه به زیبایی گرفت، یک پاس گل بسیار زیبا برای تبریزی ارسال کرد و برای این که روند کلین شیت های استقلال ادامه پیدا کند نقش مهمی ایفا کرد .


وی در دیداری که استقلال به راحت ترین شکل ممکن توانست 4 گل را به ثمر برساند بدون حتی ذره ای توجه به اهمیت دیدار بعدی تیمش که شاید جزو سه بازی مهم  لیگ به شمار می رفت، کارت زرد از داور بازی دریافت کرد تا  هم خودش را و هم تیمش را از  حضوردرچنین بازی بزرگی محروم کند .


 از طرفی دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست که استقلال بعد از رفتن امید ابراهیمی دچار افت فاحشی شد و برای اینکه فرشید باقری بتواند تا حدی شرایطش را در آن پست به سطح قابل قبولی برساند تاوان زیادی داد.


حالا که فرشید باقری این روزها مرکز ثقل استقلال محسوب می شود  بدون اینکه به  عواقب  کارش فکر کند توپ رابه اماتور ترین شکل ممکن با دست هدایت می کند تا او هم از بازی بعدی ،خودش را مقابل تراکتورسازی را محروم شده ببیند .


 انصافا آیا چنین تیمی با این درجه از تمرکز استحقاق شکست دادن تراکتورسازی را که این روزها تا بن دندان مسلح است در شهر خودش دارد؟


 استقلال در سال های گذشته با تیمی به مراتب قوی تر و متمرکزتر در برابر تراکتوری به شدت ضعیف تراز حالا کمتر موفق بوده است  چه برسد در این فصل که تراکتوربا اضافه کردن بازیکنانی مثل دژاگه ،  حاج صفی، شجاعی و بازیکنان بریتانیایی خودش از هر فصلی به فتح جام امیدوارتراست.


   آیا واقعا برای مدیران و مسئولین این تیم چه در بعد فنی و چه درابعاد اجرایی چنین سوالی پیش نیامده است که در بازی که با 4 گل به پیروزی رسیدیم  چه نیازی به اعتراض بازیکنی است که در قلب دفاع در آستانه محرومیت به سر می برد؟


یا آنکه بازیکنی که این روزها، تیمش بیش از همیشه به او تکیه کرده است باید تا این  حد آماتور گونه مرتکب هند شود ؟


 نکته جالب توجه این است که آمار نشان داده که استقلال در تمام بازی هایی که در این فصل بازی را واگذار کرده است از داشتن یکی از دو هافبک تدافعیش (کریمی و باقری)  محروم بوده است .

محمد دانشگر فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد دانشگر فرشید باقری استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین

به گزارش ورزش سه، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین و الهلال امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار شد و در نهایت با شکست 4-2 تیم عربستانی به پایان رسید.

این شکست در شرایطی برای الهلال رقم خورد که العین در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند. این گل‌ها در دقایق 6، 26 و 38 توسط سفیان رحیمی وارد دروازه الهلال شدند.

با اعلام شبکه آماری اپتا، الهلال برای سومین بار در تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه اول 3 گل دریافت کرد.

اپتا توضیح داد که این اتفاق اولین بار در سال 2010 برابر الغرافه قطر (3-0) و دومین بار در سال 2019 برابر السد قطر (3-2) رخ داده بود.

لازم به ذکر است دیدار برگشت الهلال و العین در تاریخ 23 آوریل برگزار خواهد شد و در این دیدار که در عربستان برگزار می‌شود، هر دو تیم برای صعود به دور بعد تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد