Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:18:36 GMT

حل مشکلات صادرکنندگان در چهارمحال و بختیاری ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۰۴۵

حل مشکلات صادرکنندگان در چهارمحال و بختیاری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری ظهر شنبه در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به اینکه حل مشکلات صادرکنندگان در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: برداشتن موانع سدراه صادرکنندگان از مهمترین اهداف دولت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توسعه بخش صنعت زمینه ساز رونق بخش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  توسعه صادرات زمینه ساز رونق بخش تولید در چهارمحال و بختیاری است، اظهار داشت: توسعه بخش صادرات موجب رونق بخش تولید و افزایش اشتغال در سطح استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: افزایش تولید واحد های تولیدی و صنعتی در پی افزایش صادرات کالا از این استان محقق می شود که این مهم موجب افزایش اشتغال  رونق این بخش می شود.

وی بیان کرد: حمایت صادرکنندگان در این استان ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه بخش فرآوری محصولات تولیدی در چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دستیابی به بازارهای بین المللی با توسعه بخش فرآوری وکسب استاندارد های لازم در این زمینه محقق می شود.

کد خبر 4543916

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری شهرکرد صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • طرح صنعتی تولید نخ ابریشم در چهارمحال و بختیاری ۶۴ درصد پیشرفت دارد
  • افتخاری دیگر در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • حفظ محیط زیست مهمترین زیر ساخت توسعه و جهش تولید