Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گناباد- ايرنا- رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گناباد گفت: 210 ميليارد ريال تسهيلات در بخشهاي مختلف از ابتداي امسال تاکنون در اين شهرستان پرداخت شد.

احمد آذرپرند روز شنبه در حاشيه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري گناباد طي گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين ميزان بيش از 30 ميليارد ريال تسهيلات در بخش مشاغل خانگي و حدود 180 ميليارد ريال در بخشهاي اشتغال پايدار روستايي، فراگير، کشاورزي، صنعت و معدن و خدمات به متقاضيان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: با وجودي که گناباد تا چهار ماه ابتداي امسال عملکرد موفق در جذب تسهيلات اشتغال زايي نداشت ولي با تعامل و همگرايي بين ادارات و مسئولان ذيربط و پرهيز از پراکنده کاري هم اکنون جزو مناطق برتر خراسان رضوي در اين زمينه محسوب مي شود و در جذب تسهيلات مشاغل خانگي بعد از مشهد در جايگاه دوم استان قرار دارد.
رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي گناباد گفت: ميزان جذب تسهيلات مشاغل خانگي در گناباد از ابتداي سال جاري تاکنون در مقايسه با 6 سال گذشته بي سابقه است.
وي افزود: امسال براي 105 طرح تسهيلات با سود 6 درصد از محل تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري به متقاضيان پرداخت شده است.
فرماندار گناباد هم گفت: بايد با شناخت ظرفيتهاي اين شهرستان تسهيلات اشتغال زايي را به سوي اشتغال پايدار و توسعه اقتصادي و کاهش معضل بيکاري سوق داد.
حامد قرباني افزايش مهارتهاي افراد جوياي کار را مولفه مهم در اشتغال پايدار ذکر کرد و خواستار افزايش آموزش هاي مهارتي متقاضيان اشتغال شد.
وي با بيان اينکه برخي تسهيلات پرداختي در زمينه اشتغال و کارآفريني نمود خاصي در شهرستان نداشته است افزود: اين تسهيلات بايد به سوي راه اندازي طرحهاي توليدي با بازدهي موثر در مسير توسعه و رونق اقتصادي شهرستان سوق يابد.
شهرستان 89 هزار نفري گناباد در 287 کيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام