Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح شنبه های کتاب با محوریت موضوع معرفی کتاب « سلام بر ابراهیم» با حضور اعضای تحصیل‌کرده کانون و کتابخانه مسجد استاد و شاگرد تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، کتابخانه و قرائتخانه کانون فرهنگی هنری آیت الله مولانا مسجد استاد و شاگرد تبریز از جمله کتابخانه های درجه یک تبریز است که با بیش از دو هزار نفر عضو فعال تحصیل‌کرده از ساعت 7 صبح تا 23 شب خدمات مختلف کتابخانه‌ای را ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانون با فعالیت مستمر و برنامه‌ریزی شده خود توانسته است در جذب جوانان به مسجد، ارتقای محتوایی برنامه های فرهنگی، دینی، قرآنی، مطالعاتی و هنری و همچنین ارتقای سطح علمی و تحصیلی جوانان و نوجوانان مسجدی نقش بسزایی ایفا کند.

به گفته محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی؛ بر اساس سهمیه ستاد عالی قرار است طرح شنبه های کتاب در سه باب از کتابخانه های مسجدی استان اجرا شود که با توجه به هدفمند و جذاب بودن طرح؛ شاهد استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده ایم.

وی گفت: با توجه به این استقبال؛ طرح «شنبه های کتاب» هم اکنون در چهار باب از کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال اجراست که برای اجرا در سه باب کتابخانه دیگر و در مجموع 7 مسجد فعال و برجسته استان برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است، این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رونق بخشیدن به کتابخانه های مساجد و احیای نقش کتابخانه های مساجد در اعتلای فرهنگ عمومی ویژه عموم نمازگزاران و مخاطبان مسجدی اجرایی می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن حادثه تروریستی وزیر ارشاد حمله تروریستی نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل حادثه تروریستی زاهدان طرح شنبه های کتاب تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب