Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۱۱ هزار متر مربع فضای برگزاری نماز در قالب ۳۷۵ نمازخانه در فرودگاه های کشور ویژه مسافرین پروازی و کارکنان ادارای آماده بهره برداری شده است.

محمد عباسی، مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به اینکه پدران و مادران نقش اساسی در تربیت فرزندان خودشان دارند، عنوان کرد: باید تشویق های ترغیب آمیز جایگزین بینش های ناصحیح در خانواده ها گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهسازی 11 هزار متر مربع فضای برگزاری نماز در قالب 375 نمازخانه

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام اینکه فضای موجود نمازخانه های فرودگاه ها بهسازی شده و یا در حال بهسازی است، اظهار کرد: 11 هزار متر مربع فضای برگزاری نماز در قالب 375 نمازخانه در فرودگاه های کشور ویژه مسافرین پروازی و کارکنان ادارای آماده بهره برداری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح جامع بهسازی فضای نماز در 54 فرودگاه وابسته به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است، گفت: 52 نفر امام جماعت در فضای نماز و انجام برنامه های فرهنگی و بیان احکام و مسائل عقیدتی با ستاد اقامه نماز فرودگاه ها در استان ها ارتباط مستمر دارند و در این فرودگاه ها مستقر هستند و دوره های آموزشی را ویژه خانواده و فرزندان کارکنان برگزار می کنند.

 

فضاسازی ترمینال فرودگاه ها ویژه اقامه نماز اهل سنت

عباسی در پایان به تشریح دستاوردهای خدمات راهبردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این چهار دهه انقلاب پرداخت و اشاره کرد: فضای نمازخانه در ترمینال فرودگاه های شهرهای بوشهر، زاهدان، عسلویه، سنندج و گرگان ویژه اقامه نماز مسافران اهل سنت فضاسازی و آماده شده است.

 

گفتگو از: حامد فکوری

 

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حادثه تروریستی حمله تروریستی انقلاب اسلامی اردبیل نماز جمعه فضای نماز عسلویه مسافران بهسازی نمازخانه زاهدان سنندج امام جماعت فرودگاه اهل سنت ستاد اقامه نماز آموزش گرگان خانواده خبرگزاری شبستان نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور در این مراسم گفت: از آنجا که شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام نقش بسزایی در جذب زایرین از کشور‌های همسایه و سراسر ایران دارد و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس، توسعه صنعت هوایی در شهر شیراز و استان فارس از اولویت‌های سازمان هواپیمایی کشور است.
کاپیتان محمد محمدی بخش افزود: گواهینامه بین المللی فرودگاهی از شاخص‌های سازمان جهانی هواپیمایی کشوری (ایکائو) در زمینه توسعه خدمات و ارتقای ایمنی هوانوردی به شمار می‌رود و فرودگاه‌های بین‌المللی کشور ملزم به دریافت آن هستند.
به گفته او: فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با تدوین و اجرای قوانین و مقررات و نیز آماده سازی سخت افزاری و زیرساختی برمبنای استاندارد‌های چندگانه جهانی موفق به دریافت گواهینامه فرودگاهی شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشور افزود: اقدامات فرودگاه شهید دستغیب شیراز در حوزه‌های مختلف محیط زیست، فضای سبز فرودگاه، توسعه پایدار، انرژی‌های تجدیدپذیر و روان‌سازی تسهیلات عبور و مرور و ایمنی قابل تقدیر است.
محمدی بخش افزود: فرودگاه شهید دستغیب شیراز چهارمین فرودگاه کشور است که موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی بر مبنای استاندارد‌های جهانی شد.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس نیز با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز از نیمه دوم دهه ۳۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: امروز این فرودگاه از پیشتازان صنعت هوایی کشور است.
فخرالدین کشاورز افزود: فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان فرودگاهی که دارای نظامنامه جامع فرودگاهی منطبق با پارت ADR و مقررات اجرایی آن است گواهینامه فرودگاهی دریافت کرده است.
وی تدوین نظامنامه، دستورالعمل‌های عملیاتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، ممیز‌های متعدد و رفع یافته‌های غیراستاندارد را از جمله اقدامات صورت گرفته در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برای دریافت گواهینامه فرودگاهی برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه