Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:53:34 GMT

پیروزی برایتون با جهانبخش در FA Cup

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۲۵۵

پیروزی برایتون با جهانبخش در FA Cup

برایتون در حضور ثابت ملی پوش ایرانی خود مقابل دربی کانتی به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را برخلاف دیدار اخیر لیگ برتر در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم فالمر مقابل دربی کانتی قرار گرفت.

 

یاران جهانبخش که با وجود چهار باخت و یک تساوی در پنج هفته اخیر لیگ برتر انگلیس، در جام حذفی روند خوبی داشتند، امروز هم توانستند با نتیجه ۲ بری ک از سد دربی کانتی عبور کنند و به مرحله یک شانزدهم نهایی FA Cup برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گل اول برایتون مقابل دربی کانتی در شرایطی در دقیقه ۳۳ به ثمر رسید که ملی پوش ایرانی روی آن تاثیرگذار بود؛ جهانبخش با پاس به سمت راست زمین، بیسوما را راه انداخت که ارسال زمینی او را آنتونی کنوکارت با شوت دقیق تبدیل به گل کرد.

 

جهانبخش که در دیدار اخیر جام حذفی ۱۰۱ دقیقه برابر وست‌برومویچ بازی کرده و در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس حضور تعویضی مقابل برنلی داشت، امروز ۹۰ دقیقه در زمین بود و در لحظات پایانی کارت زرد گرفت.

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در شرایطی بعد از برد مقابل ملوان شگفتی‌ساز به اصفهان بازگشت که به دلیل کمبود نفرات روی نیمکت ذخیره‌ها و هپچنین شکل بازی ملوان فشار زیادی را در انزلی تحمل کرد.

بنابراین ژوزه مورایس در پرواز بازگشت به اصفهان به بازیکنان اعلام کرد که آنها ۲۴ساعت فرصت استراحت خواهند داشت و به این ترتیب تمرین امروز سپاهان تعطیل بود و بازیکنان به استراحت پرداختند.

سپاهان که خود را آماده دیدار جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی بعد از دو تیم پیروزی روحیه بخش مقابل دو تیم خوب لیگ برتر (ذوب آهن و ملوان) آرام آرام خود را آماده بازگشت به شرایطی می‌کنند که هواداران آن را حق سپاهان و جایگاه همیشگی این تیم طلایی پوش می‌دانند. پس از این بازی جام حذفی هم نوبت به مسابقه حساس مقابل پرسپولیس خواهد رسید که یک مسابقه کلیدی برای کل لیگ برتر و همچنین سپاهانی‌هاست که می‌خواهند فصل‌شان را از آسیب به وجود آمده نجات بدهند.

دیگر خبرها

  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • مورایس به سپاهانی‌ها: یک روز استراحت کنید
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم