Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد:این نمایشگاه از تاریخ 29 بهمن لغایت 3 اسفند ماه بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افزود : بیش از یکصد  تولید كننده و فعال در حوزه های گل و گیاه، گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در حوزه سوغات و صنایع دستی از 31 استان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بين توليدكنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل،گیاه و گیاهان دارویی و معرفی توانمندی های استانها در زمینه صنایع دستی، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقيم بين مصرف كننده و توليد كننده اشاره نمود.

طاهرخانی در پایان گفت : نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، گیاهان دارویی در مدت برگزاری از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمايشگاههای بين المللی استان قزوين واقع در بلوار امام خميني(ره)، جنب صدا و سيما جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

1010/ت۳۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: نیمه دوم مهرماه همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود و در آن بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین سه قاره مورد تاکید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید شاهرخی صبح امروز در نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تقویت توسعه دیپلماسی همه جانبه بین دو کشور روسیه و ایران ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان یکی از استان‌هایی است که برای تقویت این روابط ظرفیت‌های زیادی دارد، گفت: کرمان ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید از نزدیک آنها را دید و از تماشای آن لذت برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه صدور روادید گردشگری ایران و روسیه لغو شده که باید برقرار شود، افزود: باید بستر حضور گردشگران روسیه به ایران تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه ما در استان کرمان این آمادگی را داریم تا از گردشگران روسیه استقبال و پذیرایی کنیم، گفت: در نمایشگاه‌هایی که در کشور روسیه دایر شده است رتبه اول را غرفه‌های کرمانی کسب کردند.

شاهرخی با بیان اینکه در نیمه دوم مهرماه همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: این همایش دو روزه است و در آن بزرگ‌ترین شبکه اقتصادی بین سه قاره مورد تاکید است.

وی بیان کرد: محتواهایی با زبان روسی تولید شده که می‌توان آنها را در شبکه‌های تلویزیونی روسیه پخش کرد تا مردم روسیه با ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان کرمان آشنا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان رتبه نخست آثار تاریخی و باستانی ایران به خود اختصاص داده است، گفت: بیش از هفت هزار اثر تاریخی در کرمان وجود دارد که از این تعداد 700 اثر ثبت ملی شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 10 اثر ثبت جهانی داریم، ادامه داد: صنایع دستی بی‌نظیری در این استان تولید می‌شود و 60 رشته صنایع دستی در استان کرمان وجود دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ◄ اجلاس اکو همزمان با نمایشگاه ریلی/ نمایشگاه یازدهم کلید خورد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • فقط یک‌چهارم گیاهان دارویی برای تولید دارو استفاده شده‌اند
  • گیاهان خوراکی، سوغات بهار در لرستان
  • همایش بین‌المللی راه ابریشم در استان کرمان برگزار می‌شود
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور