Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محفل طنز «در حلقه رندان» که به صد و پنجاه و یکمین نوبت خود رسیده است، فردا با اجرای امیرحسین مدرس از ساعت ۱۷ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

عباس سجادی مجری و کارشناس ادبیات و موسیقی به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور خواهد داشت.

شعرخوانی شاعران و طنزپردازان، توضیحات اکبر کتابدار کارشناس ادبی درباره ادبیات طنز، اجرای آیتم شوخی با اخبار توسط صابر قدیمی، اجرای استندآپ کمدی توسط سعید طلایی و اجرای موسیقی توسط مهدی فرج الهی از دیگر بخش‌های این نوبت از محفل «در حلقه رندان» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه از کیومرث منشی زاده نیز در بخشی با عنوان یادی از گذشته یاد خواهد شد.

کیومرث منشی‌زاده در سال ۱۳۱۷ شمسی در جیرفت زاده شد. او دوره تحصیلات ابتدایی و دبیرستانی را در زادگاهش به پایان رساند و سپس عازم تهران شد و در رشته اقتصاد از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد. وی بعد به آمریکا رفت و تحصیلات خود را در زمینه ریاضیات و فیزیک اتمی دنبال کرد. پس از پایان تحصیلات به ایران بازگشت و در سازمان برنامه و بودجه به کار پرداخت.

«سفرنامه مرد مالیخولیایی رنگ‌پریده»، «یک شعر بلند»، «قرمزتر از سفید» و «گزیده اشعار» از جمله کتاب‌هایی است که تاکنون از این نویسنده منتشر کرده است.

همچنین شرکت کنندگان در این محفل می‌توانند با نوشتن شرحی بر یک کاریکاتور در مسابقه ذوق آزمایی «در حلقه رندان» شرکت کرده و جایزه بهترین شرح عکس نویسی را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی