Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از همه از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت آنها پرسپولیس را بردیم. ما این هفته خوب کار کردیم و دنبال رفع ضعف تیم بودیم. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که با حمایت آنها پرسپولیس را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این هفته خوب کار کردیم و دنبال رفع ضعف تیم بودیم.

ادامه دارد...

R1434/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سختگیری سازمان لیگ و خوش شانسی دانیال اسماعیلی‌فر؛ هواداران استقلال و سپاهان خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس!

خوشحالی جنجالی دانیال اسماعیلی‌فر ممکن است برای او گران تمام شود.

طرفداری | حواشی دانیال اسماعیلی‌فر ادامه دارد.

دانیال اسماعیلی‌فر خوش شانس بود که تنها چند روز پیش از فحش انگشتی‌اش، سازمان لیگ قانون بازدارنده ابلاغ کرد و باشگاه ها را ترساند اگر علیه تیم رقیب و یا علیه ارکان فوتبال بیانیه منتشر کنند، میلیاردی جریمه می‌شوند، وگرنه همین که دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی برای پرسپولیس مقابل نفت آبادان، انگشت لایک را تبدیل به انگشت فحش کرد، بیانیه نویس های استقلال و سپاهان دست به کار می شدند و دانیال اسماعیلی‌فر و کمیته های اخلاق و انضباطی را زیر رگبار می‌گرفتند.

البته حالا هواداران استقلال و سپاهان جور بیانیه نویس های دو باشگاه را کشیده‌اند و در فضای مجازی به دانیال اسماعیلی‌فر حمله می‌کنند.

حتی اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال که از احضار مدافع کناری پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد هم مانع اعتراض هواداران استقلال و سپاهان نشده است، به خصوص هواداران سپاهان که رفتار دانیال اسماعیلی‌فر را با حرکت مشابه امید نورافکن مقایسه می‌کنند و معتقدند همانطور که امید نورافکن دو جلسه محروم شد، دانیال اسماعیلی‌فر هم باید لااقل دو جلسه محروم شود.

دانیال اسماعیلی فر در صورت محرومیت دو جلسه ای بازی حذفی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان در لیگ برتر را از دست می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • سرمربی تراکتور، یک چهره خبرساز و مشهور
  • سختگیری سازمان لیگ و خوش شانسی دانیال اسماعیلی‌فر؛ هواداران استقلال و سپاهان خواهان محرومیت مدافع پرسپولیس!