Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر چمران شهرستان بندرماهشهر پس از کش و قوس‌های فراوان و بیش سه ماه انتظار معارفه شد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، شورای اسلامی شهر چمران شهرستان بندرماهشهر بیش سه ماه پیش پس از آنکه شهردار این شهر بازداشت شد عبدالواحد عبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند که پس از گذشت سه ماه وزارت کشور با صدور حکم عبدالواحد عبادی وی را به عنوان شهردار این شد معرفی کردند و  مراسم آن نیز امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار چند ماه مردم شهر چمران در معرفی شهردار این شهر اعتراض حجت الاسلام سید منتصر هاشمی امام جمعه این شهر را در بر داشته و وی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به معرفی چند ماهه شهردار توسط شورای شهر از استاندار خوزستان و فرماندار بندر ماهشهر می‌خواهیم سریعا موضوع شهردار منتخب را تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه شهر چمران بیان کرد: کارهای کلانی در شهر روی زمین مانده که حضور سریع شهردار را می‌طلبد، البته از دو سرپرست شهرداری که در طول این مدت انصافا خوب کار کرده و امورات شهرداری را چرخانده‌اند که وقفه‌ای در خدمات شهری ایجاد نشود کمال تشکر را داریم.

عبدالوحد عبادی پیش از معارفه به عنوان شهردار چمران معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر بوده و ریاست و معاونت اداره آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد؛ عبادی دارای دکترای تاریخ بوده و گفته می‌شود یکی از دلایل تاخیر در صدور حکم وی نداشتن سابقه اجرایی و مدرک تحصیلی مرتبط با شهردار شدن بوده است.

خوزستان|تعلل شورای شهر در حل مشکل بازارچه جدید شهر چمران؛ مغازه‌داران همچنان متضررخوزستان| صندلی خالی شهرداری شهر چمران و اعتراض‌های مردمی نسبت به برخی گزینه‌هاخوزستان| شهردار شهر چمران بندرماهشهر دستگیر شد

یکی از مشکلات و مسائل اساسی شهر چمران بازارچه آن بوده که مدتی پیش بازاریان آن در اعتراض به این وضعیت مفازه‌های خود را تعطیل کردند؛ بازار شهر چمران چند سال پیش به علت نامناسب بودن مکان  به بیرون شهر منتقل شده است اما پس از انتقال این بازار به حاشیه شهر و گذشت چندین سال تاکنون اسناد مغازه‌های این بازار صادر نشده و بازاریان را با مشکلاتی اساسی از قبیل عدم توانایی دریافت وام و یا خرید و فروش مغازه‌ها مواجه کرده است.

پس از مراجعه بازاریان به شورای شهر و شهرداری به این بازاریان گفته شده است که دادستان بندرماهشهر مقابل صدور اسناد این مغازه‌ها و بازار ایستاده بطوری که حتی امام جمعه شهر چمران نیز با گلایه‌مندی از دادستانی خواستار صدور و تعیین و تکلیف هر چه سریع‌تر این بازار و زمین‌های صنایع شده است.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است، شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

او افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علیرغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوری که در خیابان طالقانی، نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

او با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 846640 منبع: ایسنا برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها