Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی استاتیستا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل آنکه تمایلی به نگهداری از حیوانات خانگی در کاخ سفید ندارد مورد توجه قرار گرفته است. او هفته گذشته در جمع هوادارانش گفته بود هنوز تصمیمی درباره اینکه حیوان خانگی در کاخ سفید داشته باشد، نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است برای نگهداری از حیوانات خانگی زمان ندارد.

روسای جمهور آمریکا بیش از یک قرن است که سگ را به عنوان حیوان خانگی رسمی معرفی کرده اند. آن‌ها همواره علاقه خود را به سگ‌ها و سایر حیوانات خانگی نشان داده اند. در حال حاضر موزه‌ای در آمریکا وجود دارد که اطلاعاتی درباره حیوانات خانگی روسای جمهور آمریکا و نوع و تعداد آن‌ها ارائه می‌دهد.

تئودور روزولت، بیست و ششمین رئیس جمهور آمریکا بیشترین علاقه را به حیوانات خانگی داشته او ۶ سگ، ۲ گربه و ۴۰ گونه از انواع حیوانات و پرندگان را در کاخ سفید نگهداری می‌کرده است. جیمز پولک، دیگر رئیس جمهور آمریکاست که گفته می شود علاقه‌ چندانی به نگهداری از حیوانات نداشته است. با این حال، هیچ سند تاریخی که نشان دهد او حیوان خانگی داشته یا نه، در دسترس نیست؛ ولی ترامپ، تنها رئیس جمهور آمریکاست که به صراحت اعلام کرده در کاخ سفید حیوان خانگی ندارد.

هر چند تصاویری از او در کنار حیوانات خانگی اش وجود دارد که پیش از ورود به کاخ سفید ثبت شده است.

در ادامه فهرست روسای جمهور آمریکا و تعداد حیوانات خانگی آن‌ها را مشاهده می‌کنید. رنگ سبز تعداد سگ ها، رنگ زرد تعداد گربه‌ها و رنگ خاکستری تعداد سایر حیوانات را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)