Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: برخي اميدهاي نسبي که در داخل به بيگانگان بسته شده بود، از بين رفته است و بايد با اتکا به مردم، روي پاي خود بايستيم تا به اهداف خويش نائل شويم.

سردار محمدعلي جعفري روز شنبه در حاشيه برگزاري مراسم تشييع پيکر شهداي حمله تروريستي خاش زاهدان، در ميدان بزرگمهر اصفهان در گفت و گو با ايرنا، شرايط حاکم بر کشور را خوب توصيف کرد و افزود: بايد بدانيم که با اتکاء به نيروهاي لايزال مردمي مي توانيم مستحکم و استوار روي پاي خود بايستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه شهيدان زنده اند و نزد خدا روزي مي گيرند، تصريح کرد: همه شهيدان با اجازه خدا مي توانند روي جامعه اثر بگذارند و انسان ها را به حيات معنوي تشويق کنند.
فرمانده سپاه پاسداران اضافه کرد: وقتي جامعه از معنويات تهي مي شود، شهيدان به فريادمان مي رسند و با تقديم جان خود به عنوان عزيزترين دارايي خويش، حيات معنوي کشور را توسعه مي دهند.
سردار جعفري خاطرنشان کرد: 27 شهيد مظلوم پاسدار و بسيجي حادثه تروريستي اخير نيز همين پيام را براي جامعه مؤمن انقلابي و همه ملت ايران داشته اند که براي حفظ امنيت از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم کرد و آماده تقديم جان خود هستيم.
وي اظهار داشت: پيام تمام شهيدان، استقامت و ايثارگري برابر نظام سلطه و بيگانگان است و دفاع از حق در تمام وصيتنامه شهيدان به چشم مي خورد.
به گزارش ايرنا، عوامل گروهک تروريستي به اصطلاح جيش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب گذشته در يک اقدام کور تروريستي، يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزبان نيروي زميني سپاه پاسداران از لشکر امام حسين(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در اين حادثه تروريستي که بوسيله يک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستاي چانعلي رخ داد 27 نفر از نيروهاي جان بر کف سپاه، شهيد و 13 نفر ديگر زخمي شدند.
شهيدان مرزبان مدافع حريم امنيت ايران اسلامي از لشکر 14 امام حسين(ع) و متعلق به 14 شهر و شهرستان استان اصفهان هستند.
ترکيب شهداي اين حادثه تروريستي نشان مي دهد که تمام شهرستان هاي استان ر اين حماسه سهم دارند، کمااينکه در اين حادثه شهر اصفهان پنج شهيد، خميني شهر و دُرچه پنج شهيد، کاشان سه شهيد، نجف آباد 2 شهيد، سميرم 2 شهيد، شهرضا 2 شهيد، فولادشهر يک شهيد، شاهين شهر يک شهيد، فلاورجان يک شهيد، خُور يک شهيد،چادگان يک شهيد، تيران يک شهيد و آران و بيدگل يک شهيد تقديم ميهن کرده اند.
اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي کرده است.
6027/6020
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس

زارعیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان استان یزد گفت: به مناسبت شهادت شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی و شهیدان هسته‌ای این اداره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد این نمایشگاه را برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال اندیشه این ایثارگران تاریخ برگزار کرده است.

او بیان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

زارعیان اظهار داشت: این نمایشگاه از سه قسمت برای شهیدان هسته ای، شهیدان عملیات رمضان از جمله شهیدمحمد تفکری بافقی و شهید زاهدی که به وسیله اسرائیل غاصب در سوریه شهید شد، تشکیل شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر گفت: در این نمایشگاه هنرمندان از جمله حقیر استاد خوشنویسی، دیباچی استاد طراحی روی پارچه و عطاران که با هنر بافتنی چهره و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی کرده است و به ثبت مالکیت معنوی اداره ثبت اسناد و املاک کشور نیز رسیده است، شرکت دارند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • سپاهان برنده دربی اصفهان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی