Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرحیم شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در برخی مناطق 46 دستگاه خودرو امدادی و 125 خودرو پشتیبان هلال احمر در سطح استان مستقر شدند.
وی ادامه داد: هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر از خدمات این نهاد امدادی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است از هموطنان خواست در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با این مرکز تماس بگیرند.
وی یادآور شد: هم اکنون چهار خودرو سواری در یکی از محورهای شهرستان قاینات و روستای حاجی آباد بیرجند در بارندگی ها گرفتار شدند و با این مرکز تماس حاصل کردند.
شهریاری ادامه داد: امدادرسانی به خودروهای گرفتار در سیلاب و رواناب ها در حال انجام است.
وی تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی ها هموطنان باید از سفرهای غیرضروری به ویژه در مسیرهای عبور رودخانه و سیلاب خودداری کنند.
بارش باران در هفته گذشته علاوه بر خوشحالی مردم و کشاورزان در برخی مناطق خراسان جنوبی موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شد.
در این سیلاب بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت دوکابین، سه نفر در شهر گزیک درمیان جان خود را از دست دادند.
7557 * 6054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران خراسان جنوبی شبانه روزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی  اظهار کرد: با بارش برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ از ساعت ۰۸:۲۵ صبح امروز، بیشتر محورهای این جاده لغزنده شده اند.

وی ادامه داد: نجاتگران پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ هلال احمر شهرستان تکاب نیز با حضور در این محور به ۱۷۰ نفر متاثر از برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ امداد رسانی کردند.

وی اضافه کرد: این افراد پس از دریافت کمک از نجاتگران هلال احمر با رسیدن به منطقه امن، به مسیر خود ادامه دادند.

 

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • رهایی 170 نفر گرفتار در کولاک تکاب
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • ۱۷۰ نفر گرفتار در کولاک تکاب رهایی یافتند
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز