Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید معتقد است «سرخیو راموس» کاپیتان این تیم در رابطه با اظهاراتش مبنی بر دریافت کارت زرد عمدی در بازی مقابل آژاکس، در تله پرسش گول زننده خبرنگاران گرفتار شده است.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز شنبه نوشت: بدنبال اقرار راموس به دریافت کارت زرد عمدی در دقایق پایانی بازی کهکشانی های مقابل آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روند رسیدگی به پرونده این بازیکن را به جریان انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راموس پس از اتمام بازی اذعان داشت که با نیت قبلی کارت زرد دریافت کرده تا در آستانه صعود احتمالی به یک چهارم، بدون کارت زرد و با حاشیه امنیت پا به زمین بازی بگذارد اما تصاویر منتشر شده از وی در حالی که از کادر فنی نیمکت رئال تاییدیه گرفتن کارت زرد را طلب می کند، نقشه های وی را برای پیروز شدن در پرونده مذکور نقش بر آب خواهد کرد.
در صورتی که اتهامات وارد شده به کاپیتان رئالی ها اثبات شود، آن گاه در جلسه دادرسی که 28 فوریه برگزار می شود، محرومیتی 2 جلسه ای در انتظار راموس خواهد بود.
در این بین، سولاری در خصوص این موضوع اظهار داشت: با احترام به گفته راموس، به نظر من او توضیح مناسبی در پاسخ به پرسش مطرح شده، داده است؛ در واقع پرسش مذکور پرسشی فریبنده بوده است، شما (رسانه ها) راه و روش و ابزارهای خاص خودتان را در اختیار داشته و از آنها استفاده می کنید.
سولاری در ادامه گمانه زنی ها در خصوص محرومیت «گرت بیل» به واسطه شادی پس از گلش در پیروزی 3 بر یک سفیدپوشان مقابل اتلتیکو مادرید را رد کرد.
وی در این باره تاکید کرد: این مساله برای من اهمیت چندانی نداشته و ما بیش از اندازه این موضوع را بزرگ کرده ایم.
تیم رئال مادرید فردا (یکشنبه) در حالی در سانتیاگو برنابئو از خیرونا میزبانی می کند که امیدوار است تا همچنان فاصله 6 امتیازی خود را با بارسلونای صدرنشین حفظ کند.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سانتياگو سولاري سرخيو راموس رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!

دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

دیگر خبرها

  • با اصنافی که در مسئله حجاب و عفاف همکاری نکنند، برخورد جدی می‌شود
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • اسرائیل کی به ایران حمله می کند؟
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل جاری ۳ کارت قرمز؛ در کل دوران بازی خود فقط ۲ کارت قرمز
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است