Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:38:48 GMT

حادثه تروریستی خاش نشانه سرخوردگی شدید دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۵۷۹

حادثه تروریستی خاش نشانه سرخوردگی شدید دشمن است

اصفهان- ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: حادثه تروریستی خاش در زاهدان و به شهادت رسیدن 27 نفر مرزبانان سپاه لشکر 14 امام حسین(ع) نشانه سرخوردگی شدید دشمنان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

حجت الاسلام جعفر عمادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمنان پس از حضور گسترده و چشمگیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دچار سرخوردگی شدید شدند و در اجلاس ورشو نیز نتوانستند به اهداف خود در مخالفت با ایران دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دشمنان، ضربه سختی از نیروهای سپاه در مرزهای کشورمان و در منطقه خورده اند، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی معنوی و استراتژیک نیروهای مقاومت منطقه است و مقتدرانه عمل می کند لذا دشمنان به دنبال انتقام گیری و ایجاد نا امنی در کشورمان هستند.
عمادی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب با فداکاری و بذل خون شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان آغاز شد، خاطرنشان کرد: مردم از سال 1342 تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و دفاع از مرزهای میهن با شعار همیشگی پیروزی خون بر شمشیر، در راه آرمان های استقلال و آزادی خود گام برداشته اند.
رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: تا زمانی که انقلاب اسلامی این نیروهای فداکار را پشت سر خود دارد رو به جلو حرکت می کند و مردم و جوانان حافظ آن هستند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر را برای حرکت گروه های مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان مشخص کردند، افزود: استادان و دانشجویان بعنوان نماینده قشر فرهیخته جامعه باید در پیروی و پیگیری منویات رهبر انقلاب و پاسداشت خون شهیدان، پیشتاز باشند.
تروریست های تکفیری چهارشنبه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر 14 امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی 27 تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی و حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تشییع این شهدا در اصفهان حضور داشتند.
/6026/3011

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تشييع شهدا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ امام جمعه مهاباد درآیین گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت تدافعی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب شده تا این نهاد به مایه افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شود، گفت:

جواب دندان شکن و تنبیهی به رژیم غاصب صهیونیستی در پی حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه با موفقیت کامل همراه بود که بر عزت این نیروی مسلح افزود.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: مقابله و حمله به تروریست ها و زورگویان و کشورهایی همچون رژیم صهیونیستی که دارای بیشترین موشکهای کلاهک دار هسته ای هستند، نشان از قدرت بازدارندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده که در سایه اقتدار نیروهای مسلح به دست آمده است.

ماموستا امامی، با بیان اینکه قدرت نظامی و تدافعی ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهارکرد: خداوند را به خاطر وجود چنین نیروهای ارزشی و وفادار مانند سپاه پاسداران و ارتش مردمی جمهوری اسلامی سپاسگزاریم که عزت را برای کشور به ارمغان آوردند.

ماموستا امامی، با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: اکنون نیروهای پاسدار ما تنها معطوف به نظامیان نیست و تمام مردم کشور در بخشهای مختلف پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، ضمن تبریک دوباره فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین و روز ارتش گفت: نیروهای مسلح ما علاوه برتوانایی در بخش نظامی در سایرحوزه های خدماتی و سازندگی و همچنین رویدادهای داخلی در کنار مردم بوده و خدمات خود را در طبق اخلاص ارائه می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه پاسداران خدمتگزار واقعی مردم است، گفت: این نیروهای ارزشی، مطیع، وفادار و فداکار در حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کنار مردم بوده و خدمت می کنند.

حسن عباسی افزود: عملیات وعده صادق برای نخستین بار از خاک کشور و با اعلام قبلی در حالی با موفقیت صورت گرفت که چندین کشور به حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

عباسی، با تأکید بر اینکه این عملیات ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست، اضافه کرد: قدرت بازدارندگی نظام به برکت وجود نیروهای مسلح و حمایت مردمی بوده و نقش ارتش جمهوری اسلامی نیز در کنار سپاه پاسداران غیرقابل انکار است.

در پایان این مراسم از امیر عیسی بیات فرمانده تیپ ۳۶۴ پیاده متحرک هجومی مهاباد و سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با اهدای لوح از طرف شورای اداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مهاباد
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است