Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@21:38:20 GMT

درآمد ۱۰ هزار دلاری ذوب‌آهن از حق پخش تلویزیونی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۷۲۶

در جریان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با پیگیری‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه و رایزنی‌های انجام شده توسط او و عقد قرارداد با باشگاه کویتی مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان معادل ۱۰ هزار دلار از باشگاه الکویت بابت حق پخش تلویزیونی دریافت شد.

این امر برای اولین بار در بین باشگاه‌های کشور صورت گرفته و نشان دهنده آن است که حق و حقوق باشگاه‌ها مدنظرسازمان‌های بین المللی از جمله AFC و FiFA بوده ومی‌تواند بعنوان الگویی برای سایر باشگاه‌های کشور مدنظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حرکت باشگاه ذوب آهن اصفهان بار دیگر ثابت کرد با پایداری و پیگیری از مبادی حقوقی می‌تواند حق و حقوق باشگاه‌ها را در قالب‌های منحصر بفرد خود دریافت کرد.

لازم به ذکر است باشگاه ذوب آهن اصفهان علاوه بر دریافت مبلغ فوق کلیه موارد تبلیغاتی دور زمین و سایر تبلیغات در طول رقابت فوق را با هماهنگی با مبادی ذیربط راسا بعهده گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین

آفتاب‌‌نیوز :

یک مقام اوکراین عصر دوشنبه به وقت تهران از حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی شهر «خارکی‌یف» دومین شهر بزرگ این کشور خبر داد.

به گزارش شبکه خبری «سی‌جی تی‌ان» حمله هوایی روسیه به دومین شهر بزرگ اوکراین به زیرساخت‌های پخش تلویزیونی اصابت کرد و باعث اختلال در سیگنال رسانی شد.

«اوله سینیهوبوف»، فرماندار منطقه گفت: «در حال حاضر، وقفه‌هایی در سیگنال تلویزیونی وجود دارد. این حادثه تلفات جانی نداشته است».

کارکنان تلویزیون این شهر هنگام هشدار حمله هوایی در پناهگاه بودند.

۱۲ کانال تلویزیونی اوکراین، پخش خود را در ۱۷ آوریل به این سو در پی حمله روسیه اوکراین متوقف کردند.

روسیه تاکنون واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» یکشنبه نوشت، پس از تجزیه و تحلیل وضعیت دشوار اوکراین در میدان جنگ با روسیه و پیشرفت‌های اخیراً نیرو‌های مسلح روسیه این کشور بعید است که کمک ۶۱ میلیادر دلاری آمریکا به کی‌یف، مواضع نظامی این کشور را در میدان جنگ با روسیه را تغییر دهد. 

به نوشته این روزنامه، بسته جدید کمک‌های آمریکا تنها به نیرو‌های مسلح اوکراین کمک می‌کند تا از حمله ارتش روسیه جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم