Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در جریان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و الکویت کویت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با پیگیری‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه و رایزنی‌های انجام شده توسط ایشان و عقد قرارداد با باشگاه کویتی مبلغ۱۲۵۰۰۰۰۰۰۰ریال معادل 10 هزار دلار از باشگاه الکویت بابت حق پخش تلویزیونی دریافت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر برای اولین بار در بین باشگاه‌های کشور صورت گرفته و نشان دهنده آن است که حق و حقوق باشگاه‌ها مدنظرسازمان‌های بین المللی از جمله AFC و FiFA بوده ومی‌تواند بعنوان الگویی برای سایر باشگاههای کشور مدنظر قرار گیرد.

این حرکت باشگاه ذوب آهن اصفهان بار دیگر ثابت نمود با پایداری و پیگیری از مبادی حقوقی می‌تواند حق و حقوق باشگاه‌ها را در قالب های منحصر بفرد خود دریافت کرد.

لازم به ذکر است باشگاه ذوب آهن اصفهان علاوه بر دریافت مبلغ فوق کلیه موارد تبلیغاتی دور زمین و سایر تبلیغات در طول رقابت فوق را با هماهنگی با مبادی ذیربط راسا بعهده گرفته و انجام داد که تبلیغات اسپانسرهای باشگاه ، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ، شرکت هواپیمایی تابان، و شرکت تایر بارز از دیگر موارد اسپانسری و درامد زایی این مسابقه بود که پخش تلویزیون داشت.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ذوب آهن تلویزیون ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک شرکت که در قبال دریافت ارز دولتی به تعهدات خود عمل نکرده بود در تعزیرات حکومتی خبر داد.

علیرضا لطفی امروز نهم فروردین‌ماه اظهار کرد: پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدید نظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه با توجه به جواب استعلام‌ها، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۵۷۲ هزار و ۴۸۶ یورو به بانک شاکی محکوم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • مسابقه روز شانزدهم طرح زندگی با آیه‌ها در سیستان و بلوچستان
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • ساعت ۱ میلیون دلاری ساخته شده از شهاب‌سنگ!
  • عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است