Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۷ بهمن) +جدول
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ ۲۷ بهمن را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام جنون آمیز دختر جوان برای بدست آوردن لایک! +فیلم
اقدام احمقانه دختر جوان کانادایی برای جمع آوری لایک در صفحه شخصی‌اش تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد.

تفاوت تسلیت گفتن آناهیتا همتی برای یک تروریست و شهدای حادثه اخیر زاهدان +عکس
آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون که پیش‌تر برای تروریست‌ها پست‌های حمایتی منتشر می‌کرد، حالا در مقابل حمله تروریستی اخیر زاهدان به یک استوری ساده بسنده کرد.

بلاک چین چیست؟/ آشنایی با شبکه نظیر به نظیر (قسمت سوم)
این روز‌ها در دنیای تکنولوژی نام بلاک چین بسیار به گوش می‌خورد؛ در ادامه مبحث بلاک‌چین قصد داریم به معرفی نوع ساختار این سیستم بپردازیم.

شوکه شدن عروس و داماد از وقوع حادثه غیرمنتظره در جشن عروسی! +فیلم
وقوع یک حادثه غیرمنتظره موجب اخلال در برگزاری یک جشن عروسی در اندونزی شد.

#انتقام_سخت | تروریست‌های جیش‌الظلم تقاص سختی پس خواهند داد
کاربران فضای مجازی با گذشت ۳ روز از حمله انتحاری به اتوبوس سپاه در زاهدان و شهادت تعدادی از مدافعان وطن، از انتقام سخت نوشتند.

عکس معروف اغتشاشات سال ۹۶ ساختگی بود
عکاس عکس معروف اغتشاشات سال گذشته با تصویر بزرگتری که به نیویورک تایمز داده، مدعی شده دود درون عکس، گاز اشک‌آور نبود و در واقع این عکس ساختگی بوده است.

ازدواج عجیب دختر جوان با عروسک زامبی! + فیلم
دختر جوان آمریکایی با ازدواج عجیب خود با یک عروسک زامبی سوژه رسانه ها شد.

تصویری تکان دهنده از آخرین دیدار فرزند یکی از شهدای حادثه تروریستی اهواز با پدرش
در پی تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان، تصویری جانسوز از دیدار یک شهید با فرزند نوزادش منتشر شده است.

خاطره رهبر انقلاب از نماینده مجلسی که در بین صحبت‌های ایشان پارازیت می‌انداخت
خاطره‌ جالبی از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نماینده مجلسی که در هنگام صحبت‌های ایشان در مجلس اختلال ایجاد می‌کرد را می‌خوانید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در استان فارس اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است.

به گزارش ایران، وی افزود: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت فرد ناشناس در کمترین زمان ممکن کشف و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی ۳۱ ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ زینلی هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد، انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولا با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد.

وی تاکید کرد: بنابراین می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رشد جنون آمیز قیمت کاکائو در جهان؛، شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • پاکسازی و مسدود شدن 84 صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها