Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، انتقال و تثبیت اندیشه فرهنگی ایثار و شهادت و انس با مفاهیم ارزشی، پرورش روحیه و تفکر خلاق و ارزش گذاری به ساخته‌های بومی و محلی، احیای سنت قصه‌گویی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
بنا بر این گزارش، پس از اعلام فراخوان جشنواره در مجموع 149 اثر قصه‌گویی شامل 76 اثر در بخش زنان و مردان(بالای 17 سال) و 73 اثر در بخش نوجوانان ( 12 تا 17 سال) در پورتال جشنواره ثبت و بارگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از داوری ارسال ثبت‌شده، توسط زهره ده‌یادگاری، طیبه اعتمادی و محمدحسین طاهری‌زاده داوران مرحله نخست جشنواره، 26 قصه‌گو در بخش (زنان و مردان) و 20 قصه‌گو در بخش نوجوانان به مرحله نهایی راه یافتند.
46 قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره قصه‌گویی " راز ستاره‌ها" طی روزهای 27 تا 29 بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر قصه‌هایشان را روایت می‌کنند.
ایثار و گذشت، پیوند عاشورا با دفاع مقدس، یک شهید شاخص، شجاعت و نوجوان شهید شهر از محورهای برگزاری این جشنواره است.
همچنین نشست تخصصی قصه‌گویی با حضور مهتاب شهیدی از قصه‌گویان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، و نشست نقد و بررسی قصه‌ها با حضور داوران مرحله نهایی جشنواره از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نونهالان و نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر، هرسال در نیمه ماه مبارک رمضان به یاد هزار شهید دانش آموز، اجتماع قرآنی خود را به نام " دانش آموزانی که معلم شدند " برگزار می‌کنند. این نوجوانان اجتماع امسال خود را، در دفاع از مظلومان غزه و فلسطین و به یاد کودکان شهید جبهه مقاومت برگزار کردند. جزء خوانی جزء پانزدهم توسط شش قاری نوجوان شهرستان، نکته‌ای از طرح مسطورا، تلاوت مجلسی محمدطه میرجلیلی قاری ممتاز استان، تجلیل از این قاری نوجوان و حافظان طرح رحله از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

دیگر خبرها

  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • اجتماع نوجوانان قرآنی شهرستان اشکذر در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال