Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تروریست های تکفیری، چهارشنبه شب(24 بهمن)، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران را منفجر کردند و 27 تن از مرزبانان کشور را به شهادت رساندند.
حاجی بارانی درازهی، روز شنبه در مراسم تشییع پیکر پاک 27 شهید امنیت کشور در اصفهان با محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: مردم سیستان و بلوچستان، این حادثه هولناک را محکوم می‌کنند و تا انتقام خون این شهدا را نگیرند، از پای نخواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: براداران پاسدار و بسیجی اصفهانی باعث افتخار ما در منطقه بودند و امروز احساس می‌کنیم فرزندان خود را از دست داده‌ایم.
وی ادامه داد: مردم شهیدپرور استان اصفهان از هیچ کوششی برای خدمت به اسلام و نظام دریغ نمی‌کنند و هر جای کشور که نیاز باشد و حتی در خارج از مرزهای کشور، برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم حضور پیدا می‌کنند.
نماینده طوایف اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با بیان این که برادری، تدین، دلسوزی و خدمت برادران بسیجی اصفهانی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امروز مردم سیستان و بلوچستان داغدار این حادثه هستند و بزودی انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.
وی گفت: شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، مردم اصفهان، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، بازماندگان و خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تسلیت می‌ گویم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی با منفجر کردن یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان 27 نفر از نیروهای سپاه را شهید و 13 نفر دیگر را زخمی کردند.
شهیدان این حادثه تروریستی جزو لشکر 14 امام حسین(ع) و متعلق به 14 شهرستان استان اصفهان هستند.
اصفهان در دوران دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

6027/7150
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان سیستان و بلوچستان اصفهان امام حسین خانواده های معظم شهدا ملت ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد

به مناسبت میلادامام حسن مجتبی (ع) با همکاری بخشداری یزدان آباد و حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) یزدان آباد، اولین یادواره خانگی ۱۴۰۳ در منزل خانواده شهید محمدعلی مرادی از شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد برگزار شد‌.

اکبر ایزدی، بخشدار یزدان آباد ضمن تبریک عید نوروز و بهار قرآن به خانواده شهید گفت: بسیار خوشحال هستم که خداوند این توفیق را به من عنایت کرد تا امروز لحظاتی در خدمت شما خانواده‌ شهید باشم.

وی افزود: عظمت، استقلال و سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون خون عزیز شهدای این مرز و بوم است، آن هایی که جان خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

ایزدی تصریح کرد: شهیدان زنده هستند، عزیزانی که سختی‌ها را با صبرشان تحمل می‌کنند و برای ما درس صبر، مقاومت و ایستادگی هستند.

وی ضمن آرزوی سلامت و سعادت برای خانواده شهید مرادی گفت: توفیق حاصل شد که تک فرزند شما در راهی که هدفش؛ یعنی اسلام و شهید عزیز سردار دل ها بوده است، شهید شود.

سروان پاسدار سعیدی، فرمانده حوزه بسبج امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک عید نوروز، ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن مجتبی(ع) گفت: خانواده‌های ایثارگران و شهدا، سرمایه بزرگ اجتماعی ما هستند.

وی افزود: وقتی به محضر خانواده شهدا می‌روم و مدتی با آن ها صحبت می‌کنم از آن ها روحیه می‌گیرم.

سروان سعیدی با اشاره به اینکه شهید مرادی، زائر حاج قاسم بود که دشمن از زائرانش هم ترسید، بیان داست: به گفته مادر شهید مرادی، وی آرزویش شهید شدن و مثل سردار دل ها جنگیدن در راه اسلام بود. 

در پایان میهمانان سرخوان امام حسن مجتبی (ع) روزه خود را در منزل شهید مرادی افطار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • دید و بازدید نوروزی جمعی از مدیران قمی با خانواده‌های شهدا
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان