Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

گاهی اوقات آنقدر به چهره ستاره ها عادت می کنیم که ممکن است متوجه تغییرشکل آنها در گذر سال ها نشویم. ولی با این حال به گزارش نیک صالحی برخی از تغییر چهره سلبریتی ها در هالیوود آنچنان زیاد است که دیگر اصلا قابل شناسایی نیستند!

تغییر چهره سلبریتی ها

چاک نوریس

ممکن است بسیاری چاک نوریس را با هنر ورزش های رزمی به خصوص برای بازی در نقش خود در سریال اکشن “واکر تگزاس رنجر” بشناسند ولی بسیاری دیگر او را برای شوخی هایش می شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاک نوریس

اوما تورمن

۲۳ سال از زمان بازی اوما در فیلم “داستان عامه پسند” به کارگردانی کوئنتین تارانتینو می گذرد و پس از آن نیز در چندین فیلم بازی کرد ولی آن فیلم برای او نامزدی جایزه اسکار را به همراه داشت و او را تبدیل به یکی از ستاره های برجسته هالیوود کرد.

اوما تورمن

کیانو ریوز

ریوز بازیگر امریکایی، متولد لبنان است و ریشه های چینی نیز دارد. او به ویژه با فیلم “ماتریکس” به اوج شهرت رسید.

کیانو ریوز

نیکلاس کیج

نام اصلی او کوپولا است ولی وقتی هنوز یک بازیگر آماتور بود، نام خود را تغییر داد تا چندان با عموی مشهورش فرانسیس فورد کوپولا (نویسنده، تهیه کننده و کارگردان امریکایی) اشتباه گرفته نشود.

نیکلاس کیج

رایان گاسلینگ

گاسلینگ پس از بازی در فیلم “دفترچه خاطرات” تبدیل به یکی از ستاره های مشهور شد. وی در کنار حرفه بازیگری به نواختن موسیقی نیز می پردازد.

رایان گاسلینگ

بروک شیلدز

بروک حرفه مدلینگ خود را از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرد و به سرعت نیز تبدیل به ستاره شد. در سال ۱۹۸۰ جوان ترین مانکنی بود که عکس وی در جلد مجله معروف ووگ به چاپ رسید. در ۱۶ سالگی وی یکی از شناخته شده ترین مانکن ها در سراسر دنیا بود.

بروک شیلدز

مکالی کالکین

کسی در دنیا نیست که فیلم “تنها در خانه” را ندیده باشد و همه معتقد بودند او تبدیل به یکی از چهره های بزرگ در سینما می شود. البته این اتفاق رخ نداد و او دو دهه از بازیگری کناره گیری کرد و تنها گاهی اوقات چهره ای از او دیده می شد که بتوانیم چهره کنونی او را با قبل مقایسه کنیم!

مکالی کالکین

الک بالدوین

بالدوین ها نسل در نسل بازیگر بودند. برادران الک همگی در این شغل هستند. به گزارش نیک صالحی او شغل بازیگری خود را از سریال شروع کرد ولی در تئاتر نیز بازی کرده است. (او عموی هیلی بالدوین نامزد جاستین بیبر است.)

الک بالدوین

کورتنی کاکس

برای بسیاری از افراد دنیا، کورتنی همیشه همان شخصیت “مونیکا” در سریال معروف “دوستان” باقی خواهد ماند. ولی حرفه بازیگری او بسیار پیش تر از این سریال آغاز شد. وی در سال ۱۹۸۵ در تبلیغات بازی می کرد و پس از آن نیز در فیلم ها و سریال های دیگر حضور داشت.

کورتنی کاکس تغییر چهره سلبریتی ها در طی سال ها

جود لا

این بازیگر نام خود را از آهنگ “Hey Jude” ساخته گروه بیتلز، برگرفته است. او بازیگری را از سنین کودکی با بازی در تئاتر شروع کرد و سپس در سینمای بریتانیا بازی کرد. سپس به هالیوود رفته و تبدیل یه یکی از معروف ترین بازیگران شد.

جود لا

ریحانا

وی در کودکی دچار مشکلات خانوادگی بود ولی این مسائل وی را از انتشار اولین آلبومش باز نداشت. وی در ۱۶ سالگی اولین آلبوم خود به نام “Music of the sun” را منتشر کرد و پس از آن به شهرت جهانی رسید.

ریحانا

بونو

پائول دیوید هیوسان موزیسین راک ایرلندی علاوه بر خوانندگی برای شرکت در امور انسان دوستانه و فعالیت های خیرخواهانه نیز شهرت دارد.

بونو – تغییر چهره سلبریتی ها

سارا جسیکا پارکر

سارا جسیکا پارکر با برخی از نقش هایش در سریال ها به شهرت زیاد رسید ولی او بازی در فیلم ها و سریال های متعددی را در کارنامه کاری خود دارد.

سارا جسیکا پارکر

رابرت داونی جونیور

رابرت در اوایل دهه ۱۹۹۰ به شهرت رسید ولی در اواخر این دهه مصرف مواد مخدر را شروع کرد و حتی به زندان رفت. با این وجود توانست دوباره از نو شروع کرده و دوباره به کارش بازگردد و اکنون تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود شده است.

رابرت داونی جونیور

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی کوئنتین تارانتینو هالیوود لبنان موسیقی تئاتر تبلیغات بریتانیا مشکلات مواد مخدر زندان تبلیغات کوئنتین تارانتینو مشکلات مواد مخدر هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، خیابان ۳۰ تیر در قلب تاریخی تهران از گذرهای قدیمی گردشگری و غذا است که اواخر سال گذشته شهرداری تهران بنا به دلایلی از جمله تامین و رعایت موارد ایمنی مکان هایی چون موزه آبگینه و ... تصمیم گرفت تغییرات در چهره و نحوه ارائه خدمات این گذر ایجاد کند. به گفته علیرضا نادعلی، کاربری سابق این خیابان برای مدیریت شهری قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

او تاکید کرد: «درست در فضایی که گردشگران می‌توانند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود و اکنون با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که کاربری این گذر باید تغییر کند.»

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که کاربری فرهنگی برای این گذر پیش بینی شده است، گفت: «در طرح جدید اکثر غرفه‌ها به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری اختصاص خواهد داشت و غرفه های غذا کمتر می شوند.» به گفته نادعلی هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

کد خبر 846869 برچسب‌ها كافه - كافه‌رستوران شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • عکس| جدیدترین تصویر از آلن دلون/تغییر چهره عجیب آقای بازیگر در 88 سالگی
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا