Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی فاتحی با کسب ۷ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه به‌عنوان فرد منتخب شورای اسلامی کلان‌شهر اراک برای تصدی پست شهرداری اراک به وزارت کشور معرفی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ عصر شنبه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک مهدی فاتحی با کسب ۷ رأی به‌عنوان منتخب شورای شهر برای تصدی پست شهردار اراک به وزارت کشور معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور هر ۱۱ نفر اعضای شورا برگزار شد، مهدی فاتحی از بین چهار فرد موردنظر فراکسیون امید (محمد کریم شفیعى، کامبیز مصطفى پور، حمیدرضا صارمى و مهدى فاتحى) به عنوان گزینه این فراکسیون و محمد جعفر پور سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی شهری از بین ۴ فرد معرفی‌شده دیگر اعضای شورا ( قائمی ، جعفر پور، حیدری و عسگری) به‌عنوان دیگر کاندیدا معرفی شدند.

پس از ارائه نظرات توسط اعضای شورا رأی‌گیری انجام شد و مهدی فاتحی با کسب ۷ رأی از ۱۱ رأی مأخوذه به‌عنوان فرد منتخب شورای شهر برای تصدی پست شهردار اراک جهت معرفی به وزارت کشور انتخاب شد.

فاتحی پیش‌ازاین شهردار شهر بهارستان اصفهان، یکی از کاندیداهای نهایی شهرداری اصفهان و گزینه موردنظر نجفی شهردار اسبق تهران برای یکی از مناطق شهرداری تهران بوده است.

لازم به ذکر است محمد جعفر پور در این رأی‌گیری ۳ رأی کسب کرد و یکی از اعضای شورا نیز رأی سفید به صندوق انداخت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند