Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:02:20 GMT

استعفای وزیر ارشاد صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۶۹۹۶۸

استعفای وزیر ارشاد صحت دارد؟

خبرگزاری فارس: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش برای حضور در جشنواره تئاتر فجر به تئاتر شهر آمد و مسئولان تئاتر شهر به گفتگو نشست.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر استعفایش از سمت وزارت گفت: در این رابطه آقای واعظی چهارشنبه صحبت کرده بودند، اما من هم می‌گویم که استعفا نامه‌ای که بخواهد بالاتر منتقل شود داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی پیش از تماشای نمایش نامیرا در محوطه پارک دانشجو درباره حضور دیرهنگام خود به جشنواره تئاتر فجر و ارتباط آن با شائبه استعفا گفت: من از چهارشنبه کرمان بودم و شب گذشته نیمه شب به تهران رسیدم و موفق نشدم زودتر بیایم. امروز در اولین فرصت به جشنواره آمدم تا کار‌ها را تماشا کنم و این هم هیچ ربطی به بحث استعفا ندارد.

صالحی درباره ساماندهی اطراف تئاتر شهر و دستفروش‌ها گفت: در این زمینه تحقیق کردیم، شرایط خوبی در اطراف وجود ندارد مرتبه قبل هم با همین نگاه بازدید داشتیم.

صالحی اظهار داشت: ما گاهی در تصمیم‌گیری به خوب و خوبتر یا بد و بدتر گرفتار می‌شویم. گاهی نگاهمان به تئاترشهر را به جایی با نوستالژی فرهنگی از دست می‌دهیم. باید فضای آرامی در رفت و آمد‌ها و مناسبات داشته باشیم تا گروه‌های نمایشی داخلی و خارجی احساس خوبی داشته باشند. این نگاه از ناحیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال می‌شود شهرداری هم با این نگاه همراه است. البته در این شرایط که مشکلات معیشتی داریم و ایام شب عید است و مسائل دیگر، در این دو نگاه ما تلاش خودمان را می‌کنیم منتها نگاه دیگری هم هست که با این نگاه ما همراهی نکرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم ما و هم شهرداری تلاش مشترک داریم تا این نگاه را ایجاد کنیم با اینکه معیشت عده‌ای مهم است، اما ما هم نگاهمان را ایجاد کنیم.

وی درباره بودجه مرکز هنر‌های نمایشی و تئاتر گفت: در تلاش هستیم تا معوقات باقی مانده را تا انتهای سال تسویه کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: صالحی وزیر ارشاد استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ آهن بافق از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، تعداد ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

نمایش‌های راه یافته به این دوره جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد عبارتند از:- نمایش لیلا به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از فارسان- نمایش به افق محل به نویسندگی و کارگردانی داود رمضان زاده از میناب - نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از لنده - نمایش کیف پول به نویسندگی احسان عارف و کارگردانی مهدی گودینی از کنگاور- نمایش ایران به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان از کرج- نمایش خسوف عشق به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان - نمایش راز به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از قم- نمایش زنان مقاوم به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری از کرج- نمایش مرد شامی به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر ایمانزاده از قم- نمایش آن سه نفر به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی علی صمصامی از بافق- نمایش ۴۴۴ به نویسندگی و کارگردانی نرجس آخوندی از مشهد- نمایش گیلدا به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفید دشتی از بروجن- نمایش پیراهن مشکی به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی رضا خروجیان از ارومیه- نمایش کجای زندگی هستیم به نویسندگی و کارگردانی سید کاظم عباس زاده از بافق.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر