Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدعابدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان یارانه سوخت با تدبیر استاندار آذربایجان غربی و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به حساب اهالی 52 روستای ساکن در فاصله 20 کیلومتری مرزی این شهرستان واریز شد.
وی ادامه داد: اهالی این روستاها با توجه به لیست اعلامی دهیاران نسبت به افتتاح حساب در بانک کشاورزی اقدام کردند و طی روزهای گذشته صف هایی در مقابل شعبه های بانک کشاورزی برای دریافت کارت بانکی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این یارانه هیچ ارتباطی با کارت مرزنشینی ندارد و منابع آن با تدبیر استاندار آذربایجان غربی در نحوه فروش سهمیه سوخت مرزنشینان تامین شده است.
وی اضافه کرد: مرزنشینان ساکن در 20 کیلومتری مرزهای بخش قطور و صفائیه شهرستان خوی که تاکنون بنا به دلایلی نتوانستند از این مبلغ بهره مند شوند، در اقدامات بعدی این مبلغ را خواهند گرفت.
به گزارش ایرنا سهمیه سوخت مرزنشینان پیش از این به میزان 12 هزار تن در ماه به آذربایجان غربی اختصاص می یافت و مجوز توزیع آن به 30 نفر خاص(کارگزار) واگذار می شد و آنان هم حواله های این سوخت را در بازار آزاد عرضه کرده و ضمن کسب سود قابل توجه، 100 تومان هم از بابت هر لیتر آن به حساب استانداری واریز می کردند.
این سهمیه طی سال گذشته با افزایش روبرو بود و در مردادماه 80 هزار تن، در شهریورماه 70 هزار تن و در مهرماه که محمدمهدی شهریاری به عنوان استاندار آذربایجان غربی معرفی شد، نیز 40 هزار تن مجوز صادر شده بود.
با تدبیر استاندار آذربایجان غربی این سهمیه به مزایده گذاشته شد و تا 25 هزار ریال به فروش رفت؛ در سایه این روش درآمد ناشی از فروش سوخت مرزنشینان که کمتر از 10 میلیارد تومان بود به 100 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و به حساب استانداری واریز شد.
اکنون 75 هزار دانش آموز 970 کیلومتر مرز آذربایجان غربی با سه کشور همسایه از همین محل، اغذیه رایگان دریافت می کنند و 80 هزار مسکن روستایی مرزی هم بیمه حوادث شده است؛ همچنین از این محل در مهر سال جاری بازماندگان از تحصیل در نوار مرزی این استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار گرفتند و بیمه عشایر روستایی نیز از سوی استاندار آذربایجان غربی در حال پیگیری است.
طی روزهای اخیر هم 400 هزار تومان به حساب هر یک از 75 هزار خانوار مرزی استان واریز شد؛ این در حالی است که طی سه سال گذشته 100 هزار تومان در 2 نوبت به حساب 25 هزار خانوار واریز شده بود؛ این مبالغ پیش از این به حساب مرزنشینان سه شهرستان واریز می شد و از این پس به مرزنشینان 970 کیلومتر مرز این استان تعمیم یافته است.
7129/8135
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموز کشاورزی مسکن جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳، سه شرکت پخش رازی، مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت ایران دارو، سود سنواتی سود سنواتی و حق تقدم بیش از ۳۸۷ هزار سهامدار را شامل ۱۱۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان یعنی سجام واریز کردند.

در همین مدت هم ۱۱ شرکت سود جاری بیش از ۲۵۲ هزار سهامدار را به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۱۸ میلیون تومان از طریق سامانه سجام پرداخت کردند.

سجام سامانه‌ای زیر ساختی که فعالان بازار با ثبت اطلاعات و احراز هویت در آن خدمات در یافت می‌کنند.

کد خبر 6085171

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران