Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:58:05 GMT

9000 لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۰۵۴

9000 لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی ماکو گفت: 9 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف و پنج نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ میرحیدر شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران انتظامی ماکو پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پرورش خبر طی عملیاتی از اشخاص دخیل در امر قاچاق سوخت موفق به کشف 9 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این رابطه پنج نفر راننده کامیون کشنده دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي قاچاق سوخت ماكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟

فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان