Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@22:41:02 GMT

ایران خودرو تحویل روزانه خودرو را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۰۹۷

مصطفی خان کرمی معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: با افزایش تولید و تحویل خودرو، تعداد تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد یافت.

وی با بیان این که وضع تامین و تولید در خطوط ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می‌گیرد، گفت: با تامین قطعات کسری، تعداد خودرو‌های ناقص نیز در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خان کرمی افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودرو‌های معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه‌های آینده به روز خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی کردیم با افزایش تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از ۱۵۰۰ دستگاه برسد.
معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با بهبود روند تامین و تولید، گروه صنعتی ایران خودرو تاپایان امسال به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی بابت تاخیر‌های ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودرو‌ها عذرخواهی کرد و افزود: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در مراسم آغاز این مانور که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رئیس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، بیان کرد: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در این ایام در سراسر کشور برای تأمین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی همچنین گفت: از ابتدای اردیبهشت تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی شد و در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی همچنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی انجام نشده است، تصریح کرد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

کد خبر 6084012

دیگر خبرها

  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • بررسی تامین ناوگان حمل و نقل شهری در کمیسیون اصل نود
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • نظارت بر مراکز تامین و تولید کالاهای اساسی کشاورزی آغاز شد