Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای فرگوسن نمی توان از عبارت "بازگشت به اولدترافورد" استفاده کرد چون او هیچ وقت تئاتر رویاها را ترک نکرده است؛ او صاحبخانه است!

طرفداری - سر الکس فرگوسن به رختکن منچستر یونایتد برمی گردد.

به گزارش Evening Standard، اسطوره های دو باشگاه بایرن مونیخ و منچستریونایتد در تاریخ 26 می در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی به مناسبت بیستمین سالگرد سه گانه تاریخی منچستریونایتد در سال 1999 برگزار می شود. طبیعتا در چنین بازی یادبودی، باید شاهد حضور سر الکس فرگوسن در اولدترافورد باشیم. او معمار اصلی این دستاورد بزرگ برای شیاطین سرخ بود و در این بازی هم روی نیمکت مربیگری تیم افسانه های منچستریونایتد خواهد نشست. فرگوسن در این باره اظهار داشت:

من واقعا منتظر آن روز هستم. یک روز و بازی خاص در اولدترافورد خواهیم داشت. فوق العاده است که می توانم باز هم چهره های آشنا را دور هم ببینم. البته این بازی یک حمایت عالی از کارهای بنیاد منچستریونایتد هم هست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال

باشگاه بایرن مونیخ با مدافع راست کانادایی خود اتمام حجت کرد.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ شدیداً از دست آلفونسو دیویس عصبانی است زیرا که هنوز پاسخی نسبت به تمدید قراردادش با بایرن مونیخ ارسال نکرده است.

بازیکنی که به نظر می رسد دلش به ترک تیم است و برای همین باشگاه بایرن مونیخ اولتیماتوم داده که تا هفته پیش رو باید پاسخ نهایی را بدهد وگرنه این بازیکن در لیست فروش قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که رئال مادرید مدت‌هاست به دنبال خرید دیویس است و می‌خواهد او را به خدمت گیرد. به نظر می‌رسد سایه رئال باعث شده تا این اختلاف نظر میان دیویس و بایرن شکل گیرد.

به گفته اسکای، بایرن مونیخ برای فروش دیویس ۵۰ میلیون یورو پول می‌خواهد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال