Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:09:02 GMT

انفجار در دارخوین یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۴۰۴

انفجار در دارخوین یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت

شهرام مقام شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این انفجار ظهر امروز در یکی از مناطق دارخوین رخ داده و بر اثر آن یک نفر جان باخت.
وی افزود: علت و چگونگی این انفجار تاکنون مشخص نشده است.
مقام افزود: به دلیل شدت انفجار جسد متلاشی شده و قابل شناسایی نیست.
حسین سالمی بخشدار دارخوین نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این انفجار که در یک منزل مسکونی رخ داد یک زن نیز مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این حادثه از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.
دارخوین شهری در بخش مرکزی شهرستان شادگان است.
6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان نیروی انتظامی انفجار مصدوم دارخوین جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه

سرپرست فرمانداری گیلانغرب کرمانشاه گفت: انفجار مهمات به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی منجر به مصدوم شدن یک نفر در روستای "گورسفید" از توابع این شهرستان شد.

«علیرضا نظری» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص جزئیات این حادثه افزود: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی اظهار کرد: مصدوم این حادثه توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری، به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می کنند توصیه کرد از دستکاری کردن اشیاء باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

شهرستان گیلانغرب در زمان جنگ تحمیلی بارها هدف بمباران و گلوله باران رژیم بعث قرار گرفته بود.

بخشی از گلوله‌ها و مین‌های عمل نکرده زمان جنگ بر اثر عواملی همچون سیلاب، رانش زمین و فرسایش خاک به نقاط غیر دسترس منتقل شده‌اند و باعث جابه‌جایی از اعماق زمین و انتقال به سطح می‌شود.

مراسم رسمی پایان پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن ماه سال ۹۱ با حضور مسوولان برگزار شد اما با این وجود تاکنون چند مورد برخورد خودرو یا انسان با مین های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی گزارش شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • یک مصدوم در پی انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی در کرمانشاه
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل