Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@11:33:02 GMT

نمایشگاه عکس اسناد تاریخی نقده گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۴۳۲

مهدی عباس نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نقده افزود: نمایشگاه عکس با موضوع اسناد تاریخی شهرستان نقده برگزار شده و شامل بیش از 30 اثر عکسی از اسناد تاریخی است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در 2 نوبت صبح و عصر در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای علاقمندان است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت حدود یکهزار مترمربع و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری «گنجینه فرهنگ سلدوز» برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری بسیج، نمایشگاه های نقده در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نقده در خیابان شهید مسافری این شهرستان برگزار شده و از ساعت هشت صبح تا 20 شب جهت بازدید مخاطبان برپاست.

پیش از این نیز در آبان سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاه کتاب در این شهرستان برگزار شده بود.

شهرستان 125 هزار نفری نقده با 92 روستای تابعه در فاصله 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امروز چهارشنبه هشتم فروردین در محل برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.در این جلسه که از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود، دو پیش‌دستور و چهار دستور به بحث گذاشته خواهد شد.

«نطق رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در خصوص ارتقای اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی با تسهیل زمینه‌های مشارکت مردمی» و «ارائه گزارشی از اجرای برنامه قرآنی هم‌افزا در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵» دو پیش دستور این جلسه است.

همچنین چهار دستور این جلسه شامل «بررسی پیشنهاد تأسیس مرکز ملی ترجمه قرآن»، «بررسی پیشنهاد کمیسیون تبلیغ و ترویج نسبت به عضویت انجمن ملی قرآن در این کمیسیون»، «تعیین نفرات کمیته شناسایی اعضای حقیقی شورا» و «اصلاح اساسنامه صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی» است.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

کد خبر 6063514 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از برآوردهای ما بود
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • گشایش هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است