Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@12:59:39 GMT

مردم اورامانات شايسته بهترين خدمت هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۵۳۷

مردم اورامانات شايسته بهترين خدمت هستند

خبرگزاري آريا - کرمانشاه- ايرنا- نماينده مردم اورامانات در مجلس شوراي اسلامي حضور آگاهانه مردم را در صحنه هاي مختلف يادآور شد و گفت: به مردم منطقه اورامانات افتخار مي کنم زيرا در هر عرصه اي که حضور مي يابند فرهنگ و نجابت خود را به نمايش مي گذارند لذا شايسته بهترين خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شهاب نادري روز شنبه در آيين افتتاح شهرداري شروينه با تقديراز وزير کشور و همه کساني که در به ثمر رساندن راه اندازي اين شهر نقشي دارند، افزود: شروينه از مناطق زيباي گردشگري است که بايد زيرساخت هاي آن را تقويت کنيم که نيازمند توجه ويژه مسئولان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از حمايت هاي استاندار کرمانشاه در راستاي ثبت جهاني منطقه اورامانات و همچنين کمک به راه اندازي تقريب مذاهب اسلامي در روانسر قدرداني کرد.
نادري اظهارداشت: ثبت جهاني منطقه اورامانات مزاياي بسيار زيادي براي توسعه و رشد اقتصادي اين منطقه، استان و کشور دارد.
وي به وضعيت گازرساني به جوانرود اشاره کرد و گفت: از لحاظ گارساني تنها به 14 روستاي اين شهرستان گازرساني شده است که براساس برنامه ششم بسيار فاصله دارد.
نادري خاطرنشان کرد: پذيرفتني نيست که پيمانکاران پس از مدتي کار را رها کنند که لازم است شرکت گاز در اين راستا تدبيري اتخاذ کند.
وي با بيان اينکه 86 درصد مردم اورمانات به دولت تدبير و اميد راي داده اند، يادآور شد: شايسته نيست مردم روستاهاي اين منطقه از امکانات اوليه و گاز بهره مند نباشند.
شهرستان جوانرود با بيش از 75 هزار نفر جمعيت در 86 کيلومتري شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۴۵ میلیون ریال در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

 سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و همچنین محل های دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل های دپو، ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان شش میلیارد و ۴۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان مقابله با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی خصوصا در حوزه فراورده‌های نفتی را از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • تنوع خوراک‌های بهاری در کرمانشاه
  • نیمی از غذاهای ثبت ملی شده کرمانشاه بهاری است/ تدوین پرونده ۸ خوراک بهاری دیگر
  • رباط فخرآباد شهرستان بجستان کاروانسرایی در خدمت مسافران و بازرگانان
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • کشف بیش از ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین معارفه شد
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین