Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:48:25 GMT

شاخص کل فرابورس ایران به مرز ۱۹۵۰ واحدی رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۵۴۰

شاخص کل فرابورس ایران به مرز ۱۹۵۰ واحدی رسید

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرابورس ایران، نمادهای «دماوند»، «میدکو» و «زاگرس» نیز در مجموع با اهرم مثبت و بیش از ۵ واحدی پس از نماد «ذوب» مثبت‌ترین اهرم‌ها در رشد امروز آیفکس محسوب می‌شوند.

ادامه رصد نمادهای فرابورسی حاکی از ثبت بیشترین افزایش قیمت روزانه برای نماد «غپآذر» و بیشترین کاهش قیمت برای نماد «کی بی سی» و لقب گرفتن سه نماد «ذوب»، «زدشت» و «سمگا» به عنوان پُربیننده‌ترین‌ نمادها در معاملات روز جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، در بازار سهام فرابورس امروز ۳۲۰ میلیون سهم به ارزش ۸۲۵ میلیارد ریال در مجموع دو بازار اول و دوم معامله شد که نماد «ذوب» با حجم معاملات ۱۲۰ میلیون سهمی به ارزش ۱۶۸ میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملاتی را در این دو بازار به خود اختصاص داد.

همچنین بازار پایه در روزی که گذشت میزبان دادوستد ۳۵۰ میلیون سهم به ارزش ۸۰۴ میلیارد ریال بود.

از طرف دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی - شامل معاملات اوراق تسهیلات مسکن، اوراق بدهی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله  (ETF) - امروز ۲۶ میلیون ورقه به ارزش ۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال میان معامله‌گران دست‌به‌دست شد که نماد «اخزا۷۰۹» با معاملاتی به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال از نظر ارزش معاملاتی در این بازار صدرنشین شد.

در نهایت، با جابه‌جایی بیش از ۶۹۷ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۴ هزار و ۴۵۹ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال در مجموع بازارها و ثبت ۱۰۱ هزار و ۸۱۶ نوبت معاملاتی، معاملات نخستین روز از آخرین هفته معاملاتی بهمن ۹۷ در فرابورس به پایان رسید.

کد خبر 4544057

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس فرابورس معاملات فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

کد خبر 6087571 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد