Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: برای اجرای 40 طرح عمرانی و نیز طرح‌های هادی روستایی این بخش در سال 1397 مبلغ 20 میلیارد ریال بودجه اختصاص ‌یافته است.

عباس مهری عصر شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا افزود: این طرح‌ها شامل آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز ، ساماندهی ورودی روستاها و هادی روستایی است.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح هادی روستای نعمت‌آباد بیش از 400 میلیون ریال بودجه هزینه شد که پیشرفت فیزیکی طرح به 90 درصد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهری بابیان اینکه طرح های اجرایی در روستاها توسط دهیاری‌ها و با نظارت مستمر شوراها زیر نظر بخشداری انجام می‌شود، یادآور شد: بر اساس سیاست‌گذاری‌های دولت تدبیر و امید 40 پروژه عمرانی در روستاهای این بخش در حال اجراست.
وی با قدردانی از حضور و مشارکت‌های مردمی در عمران و توسعه روستاها اظهار کرد: در برخی روستاهای بخش مرکزی با استفاده از بودجه دولتی و با مشارکت‌های مردمی تعدادی از پروژه‌های عمرانی اجرا شده است.
به گفته وی سال گذشته 30 پروژه عمرانی با افزون بر 15 میلیارد ریال به همت دهیاری‌ها در 19 روستاهای بخش مرکزی شامل طرح‌های هادی ، زیرسازی و آسفالت معابر و بازسازی فضای سبز اجرا و تکمیل‌شده است.
بخشدار مرکزی ابرکوه گفت: بعد از انقلاب 300 هزار مترمربع راه‌های ارتباطی روستاهای این شهرستان بهسازی و آسفالت شد که 11 هزار مترمربع آن مربوط به سال جاری است و 40 هزار مترمربع دیگر نیز با مشارکت مردمی تا اوائل سال آینده آسفالت خواهد شد.
19 روستای بخش مرکزی ابرکوه دهیاری دارد و سه روستای آن بدون دهیاری است ، این بخش بیش از 10 هزار نفر جمعیت دارد و شغل اغلب ساکنان آن کشاورزی و دامداری است.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح هاي عمراني بخش مركزي ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: درزگیری، تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار این کلان‌شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام شد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به عمر بالای آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان و تردد روزانه بالغ بر ۲۰ هزار خودروی سبک و سنگین در این میدان، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌منظور جلوگیری از گسترش و افزایش خرابی سطح معابر و جلو گیری از آسیب به خودرو مراجعه‌کنندگان، برای بهبود کیفیت آسفالت آن اقدام کرده است.

وی افزود: در این راستا طی شش ماه پایانی سال گذشته عملیات درزگیری آسفالت معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر اصفهان به مقدار ۲۸۶۴۲ متر طول و تراش مکانیزه آسفالت به مقدار ۱۱ هزار متر مربع انجام شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در شش ماه گذشته آسفالت گرم معابر این میدان نیز به میزان ۲۰۰۰ تن اجرا و در مجموع برای انجام این اقدامات بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

کد خبر 744920

دیگر خبرها

  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افتتاح طرح هادی روستای لارک
  • معابر میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نونوار شد + فیلم
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • خطر زلزله بیخ گوشمان است/ اختصاص نیمی از بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی