Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:14:38 GMT

اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۶۴۴

اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : یکی از اهداف راهبردی سازمان بیمه سلامت تبدیل روش‌های سنتی به الکترونیکی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان است.

وی گفت : از شهریور امسال اجرای سامانه استحقاق سنجی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی اجرایی شده است و بیماران بدون نیاز به دفترچه تنها با ارائه کد ملی پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی نشست‌های مشترکی با سازمان نظام پزشکی، انجمن داروسازان و انجمن پزشکان متخصص و اطفال برگزار شده است.

وی هدف از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی را حذف دفترچه‌های کاغذی و اصلاح روش‌های مراجعه بیماران اعلام و تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده، شهرستان هرسین به عنوان پایلوت اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی به منظور حذف دفترچه انتخاب شده و پس از آسیب شناسی در صورت موفقیت آمیز بودن از سال آینده در تمامی استان اجرا می‌شود.

به گفته مظفری، ۲۴۰۰ قلم دارو در تعهدات بیمه‌ای است و همچنین ۴۳۶ قلم دارو در تعهد بیمه سلامت در سطح یک روستایی قرار دارد.

وی بیان داشت: در صورتی که بتوانیم الکترونیکی شدن نسخه‌ها را در دستور کار قرار دهیم شاهد ارتقای ارائه کیفیت، مدیریت منابع و استانداردسازی خدمت رسانی خواهیم بود.

مظفری با بیان اینکه تسویه حساب بدهکاری به بخش غیر دانشگاهی و خصوصی سال ۹۶ انجام شده است، عنوان کرد: مطالبات تا آبان ماه بخش دانشگاهی طی هفته آینده پرداخت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

یکی از اهداف راهبردی سازمان بیمه سلامت تبدیل روش‌های سنتی به الکترونیکی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت