Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتکار در جریان سفر خود به گیلان ضمن بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی در اداره کل بهزیستی استان در رشت از نزدیک با مسئولان و کارشناسان این بخش گفت و گو کرد و در جریان روند فعالیت این مرکز قرار گرفت.
معاون اجتماعی بهزیستی گیلان در جریان بازدید معاون رئیس جمهوری از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی به خبرنگار ایرنا، گفت: در زمان حاضر، اورژانس اجتماعی در همه شهرستان های استان، جز شهرستان سیاهکل فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیده سهیلا اکبری با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر ضرورت ایجاد اورژانس اجتماعی برای شهرهای بالای 50 هزار نفر جمعیت افزود: 14 شهرستان گیلان بالای 50 هزار نفر جمعیت دارد و تنها شفت و سیاهکل در این استان از این شرایط برای ایجاد مرکز اورژانس اجتماعی برخوردار نبود.
وی اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده و دریافت تادیه، اورژانس اجتماعی شفت دهه مبارک فجر امسال راه اندازی شده که ایجاد این مرکز در سیاهکل در برنامه باقیمانده است.
اکبری خاطر نشان کرد: خط تلفن اورژانس اجتماعی شامل مرکز مداخله در بحران، خط تلفن 123 ، خدمات سیار اورژانس اجتماعی ، خودروهای ویژه اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی است.
وی بیان داشت: کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، کودک آزاری، خشونت های خانگی ، سالمند آزای ، رسیدگی به اختلافات خانوادگی ، حضور فعال در مناطق و سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه شهر از فعالیت های مرکز اورژانس اجتماعی است.
وی درباره مرکز ملاقات کودک و والد نیز اظهار داشت: مرکز ملاقات کودک و والد با همکاری اداره کل دادگستری به منظور فراهم کردن محیطی امن و به دور از تنش و با هدف کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از طلاق فعال است.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 90 هزار نفر در گیلان تحت پوشش بهزیستی هستند.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آسیب های اجتماعی بهزیستی خشونت طلاق کودک آزاری جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: 585  نفر از هموطنان در تصادفات شهرها و جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: عمده تصادفات در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، خوزستان و خراسان رضوی بود.

جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: امروز مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یکطرفه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چراغ سبز پمپئو به ترامپ؛ او چشم به چه پستی دارد؟
  • مرگ ۲ پسر جوان بر اثر واژگونی خودرو در کازرون
  • مرگ ۲ پسر جوان در حادثه رانندگی در محور کازرون
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • بازدید استاندار از مرکز بهزیستی در استان