Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:00:27 GMT

«آدم خانگی» فینالیست جشنواره محیط زیست آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۷۲۵

«آدم خانگی» فینالیست جشنواره محیط زیست آمریکا شد

تهران - ایرنا - فیلم انیمیشن «آدم خانگی» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «مرضیه ابرار پایدار»، فینالیست جشنواره محیط ‌زیست آمریکا شد.

به گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، چهارمین دوره‌ جشنواره فیلم‌های کوتاه محیط‌ زیست آمریکا روز ٢٤ فوریه ٢٠١٩ (٥ اسفند ٩٧) برگزار می‌شود و انیمیشن «آدم خانگی» ساخته مرضیه ابرار پایدار، بعنوان فینالیست در این رویداد موضوعی روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشنواره، کارگردانان ١٨ فیلم کوتاه از ١٤ کشور جهان به رقابت می‌پردازند.
انیمیشن «آدم خانگی» داستان یک مرد فروشنده حیوانات است که در مغازه‌اش به خواب رفته و خود را گرفتار در قفس حیوانات و کابوسی ترسناک می‌بیند. او در پی نجات از حیوانات می‌گریزد، ولی هربار به مانعی برخورد می‌کند.
این فیلم انیمیشن ضمن نمایش در ٢٠ جشنواره جهانی، موفق به کسب ٤ جایزه بین‌المللی از جشنواره‌های کانتربری انگلیس، لارگو سوئیس، NEZ هند و Golden Kuker بلغارستان شده است.
فراهنگ **9210 ** 1355 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما جشنواره محيط زيست آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: در بازرسی‌های انجام شده مجوزفعالیت اتحادیه،دارو‌های دامپزشکی یا انسانی ، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی بررسی شد.

او گفت:در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به متصدیان این فروشگاه‌ها داده شد.

دیگر خبرها

  • چگونه در زندگی آپارتمان نشینی دچار اختلاف نشویم؟
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • موش خرما چیست؟ بررسی انواع، غذا و صدای این حیوان (+عکس)