Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@23:23:48 GMT

عبور گریزمان از فرناندو تورس

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۷۲۶

به گزارش ایلنا، آنتونی گریزمان با گل امروز خود به رکورد 130 گل با پیراهن تیم اسپانیایی در لالیگا رسید تا عنوان پنجمین گلزن برتر تاریخ اتلتیکو مادرید را به خود اختصاص دهد. 

تا پیش از این مسابقه فرناندو تورس با 129 گل پنجمین گلزن تاریخ اتلتیکو در لالیگا محسوب می شد.

البته نباید فراموش کرد مهاجم اتلتیکو در این فصل در 24 مسابقه به میدان رفته که حاصل کار او 12 گل و 7 پاس گل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید فرناندو تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • گولسیانی و کنعانی، گلزن‌ترین زوج خط دفاعی لیگ برتر ایران