Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک قرض الحسنه مهرایران همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به منظور دسترسي آسان مردم به خدمات بانکي و با هدف توسعه خدمات قرض الحسنه و افزايش رضايتمندي مشتريان شعبه خود در شهرستان نايين استان اصفهان را افتتاح کرد.

به گزارش صدای ایران شعبه نایین طي مراسمي با حضور توکلي عضو هيات مديره، ترکيان رييس اداره کل حسابداري و بودجه و طبلشي رييس اداره كل پشتيباني افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم امام جمعه شهرستان نایین، فرماندار، نماینده مردم در خانه ملت رييس و اعضاي شوراي شهر، شهردار، رييس بيمارستان فجر تهران و مدير شرکت سيمان سفيد نايين نيزحضور داشتند.
سلیمان توکلی در آیین افتتاح شعبه نايين بيان داشت: ترويج قرض‌الحسنه مي‌تواند به عنوان ابزار مفيدي در راستاي تحقق اهداف توزيعي و فقر زدايي عمل کند و به همين دليل مي‌توان آن را سازگار با اهداف جامعه اسلامي دانست.
وی افزود: انگیزه خیرخواهانه و داوطلبانه بودن تلاش برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه در تخصيص بهتر منابع ميان نيازمندان جامعه، دستيابي به رشد درآمد سرانه در مناطق گوناگون کشور و کاهش فقر خانوارهاي کم درآمد و محروم نقش به سزايي دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: شعبه نايين نيز با هدف اشاعه فرهنگ غني و اسلامي قرض الحسنه و ارائه خدمات بانکي بيشتر در اين حوزه افتتاح شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 747345

دیگر خبرها

  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!