Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@15:10:33 GMT

عراقچی: مماشات بس است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۸۲۸

معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به دیدار کوتاهش با وزیر خارجه هند، نوشت: برای همکاری های نزدیک دو کشور به منظور مقابله با تروریسم در منطقه توافق کردیم، مماشات بس است. ناطقان: سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با انتشار تصویر دیدار با «سوشما سواراج» وزیر خارجه هند در توئیترش نوشت: «ایران و هند ظرف چند روز گذشته در اثر دو حمله شنیع تروریستی دچارتلفات زیادی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در دیدار با خانم سوشما سواراج وزیر امور خارجه هند که توقف کوتاهی در تهران داشت، برای همکاری های نزدیک بین دو کشور به منظور مقابله با تروریسم در منطقه توافق کردیم. مماشات بس است.»

خانم‌ سوشما سواراج وزیر امور خارجه هند امروز و به هنگام توقفی کوتاه در تهران و پیش از عزیمت به اروپا با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ملاقات و پیرامون مسایل مورد علاقه دوجانبه و منطقه ای، تبادل نظر کرد.

در این دیدار، دو طرف ضمن محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی در سیستان و بلوچستان و همچنین سرینگر و ابراز همدردی متقابل، بر ضرورت صلح و آرامش در منطقه از طریق گفتگو تاکید کردند.

 وزیر امور خارجه هند همچنین نظر دولت متبوعش دایر بر عدم حمایت از تحریم های یکجانبه علیه کشورمان را مجددا اعلام کرد. منبع: فارس برچسب ها: عراقچی ، مماشات ، تروریسم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عراقچی مماشات تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه از راه اندازی پلتفرمی مالی ویژه کشورهای عضو گروه بریکس خبر داد.

«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد پلتفرمی متشکل از نظام مالی کشورهای عضو، راه اندازی کند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: بریکس پیش از این یک زنجیره تبادل اطلاعات بین بانک های مرکزی خود ایجاد کرده است.

ریابکوف تاکید کرد: با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از فرآیندهای بانکی، موضوع امنیت انتقال و ذخیره سازی داده ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر دارایی روسیه هم پیش از این گفته بود: ایجاد پلتفرم پرداخت دیجیتال بریکس به زودی در این گروه مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این شرکای بریکس ابتکاراتی را برای بهبود سیستم پولی بین‌المللی آماده خواهند کرد.

روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می دهد.

کد خبر 6084637

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان