Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی، امروز بعضی از رسانه‌ها با انتشار مطلبی کذب به مدیرعاملی ایوب بهتاج مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان دادند، واکنشی که در آن، این انتخاب را غیر قانونی اعلام داشتند.

با توجه به این موضوع ایوب بهتاج نسبت به این مطلب واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتاج گفت: همواره با تبعیت از قانون و در راستای عمل به آن عمل کرده و می‌کنم در این راستا تنها یک سوال دارم؛ مدیرعاملی من در باشگاه تراکتورسازی چندین روز قبل از بازی حساس مقابل استقلال ابلاغ شد، ولی این رسانه‌ها پس از پیروزی شیرین مقابل استقلال تهران آن هم پس از حماسه ۱۲۰ هزار نفری یادگار امام به انتشار چنین مطلبی پرداختند.

آیا انتشار این خبر آن هم در این زمان هدفی جز تخریب تیم تراکتور سازی و به حاشیه کشاندن این تیم و تلخ کردن این برد شیرن و دلچسب چیز دیگری می‌تواند باشد؟

من تابع قوانین هستم و هر کاری که انجام دادم بر پایه و اساس قوانین بوده و خواهد بود.

من به خاطر شان والای باشگاه تراکتور هیچ زمانی کار غیرقانونی از جانب خودم یا هر فرد دیگری را مفید به حال این باشگاه نخواهم دانست و تنها تقاضایم این است که کینه‌ها و غرض ورزی‌های شخصی را جهت ضربه زدن به باشگاه بزرگ تراکتور به کار نگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره یک شایعه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

کد خبر 846375 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس