Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:43:45 GMT

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه عازم گنبد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۰۹۰۴

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه عازم گنبد شد

پیمان رضایی عصر شنبه در مراسم اعزام این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آمادگی خوبی که از تک تک بازیکنان این تیم سراغ داریم انتظار می رود با درخشش در رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و تیم جوانان شهرداری ارومیه کمرنگ تر شود.
وی بیان کرد با بیان اینکه نوجوانان پایه گذار اصلی والیبال ارومیه هستند، افزود: بی شک کسب سکو در مسابقات لیگ برتر نوجوانان دفاعی محکم از ادعای نام پایتخت والیبال ایران برای شهر ارومیه است اما در کنار ورزش قهرمانی باید اخلاق مداری و منش پهلوانی نیز در راس امور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه آذر امسال با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر رقابت های لیگ برتر کشور به میزبانی کاشان، راهی مرحله نهایی شد.
به گزارش ایرنا سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده دارد، و توحید نوری سرپرست تیم است.
این رقابتها با حضور هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی از روز دوشنبه /29 بهمن ماه/ آغاز خواهد شد تا قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان در فصل 97 مشخص شود.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پایتخت رقابت های لیگ برتر سرپرست تیم شهرداری والیبال جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن هیچ گونه کمبودی را احساس نمی کند. ۱۰ سرعتی زن که همه آنها جز توخته که تازه دوران محرومیتش تمام شده، ستاره تیم هایشان بوده اند و هر یک می توانند کاندیدای حضور در لیست تیم ملی برای هر هفته در لیگ ملتهای والیبال باشند.

از بین سرعتی زن های دعوت شده سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه برای قرارگیری در ترکیب ثابت رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. در این برهه از تاریخ تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن نیز شاهد یکی از پر ترافیک ترین پست ها هستیم که موریسیو موتا پائز باید خوشحال باشد که در چنین زمانی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفته است.

حالا همه منتظر هستند تا ببینند دو سرعتی زن اول تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست مقابل صربستان چه کسانی هستند، اگر نفر اول سید محمد موسوی است، نفر دوم چه کسی خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز
  • گنبد آهنینتان این بود؟
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل