Web Analytics Made Easy - Statcounter

برودت و سردی هوا برای دومین روز متوالی مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در اردبیل مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در سری صبح به دلیل برودت هوا تعطیل است.

در نیر و هیر پیش دبستانی و ابتدایی و در نمین فقط مقطع پیش دبستانی در سری قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف برخی از مدارس آذربایجان شرقی را در نوبت عصر به تعطیلی کشاندبارش برف برخی مدارس ارومیه و شاهین دژ را به تعطیلی کشاندبارش برف مدارس اردبیل را به تعطیلی کشاند

در کوثر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و نیز در خلخال پیش دبستانی و استثنایی تعطیل و ابتدایی شهر و روستا و متوسطه دوره اول مدارس روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ن

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس جیرفت و قلعه گنج به دلیل هشدار قرمز هواشناسی
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند