Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان، از صبر، فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی تجلیل کرد.

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان، از صبر، فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی تجلیل کرد.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

 انا لله و انا الیه راجعون

 درگذشت حاجیه خانم معصومه نساجان مادر شهیدان گرانقدر اسماعیل، حسین و حسن سلیمانیان از دلاوران دوران دفاع مقدس موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با تجلیل از صبر و فداکاری و ایمان استوار این مادر گرامی، مصیبت وارده را به مردم شریف استان قم به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حسن روحانی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی