Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@04:45:09 GMT

درخواست خروج ایتالیا از اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۷۱۲۶۳

«کلودیو بورگی»، نماینده حزب راست‌گرای «لیگ شمالی» پارلمان ایتالیا خواستار آن شده تا اگر انتخابات بعدی پارلمان اروپا به تقویت جایگاه احزاب مخالف این اتحادیه منجر نشود، رم خروج خود را از اتحادیه اروپا اعلام کند.

نماینده پارلمان اروپا با انتقاد از اتحادیه اروپا گفته است که این اتحادیه لازم است فرصت اصلاحات و انتقادات را برای احزاب مخالف فراهم کند و انتخابات بعدی اروپا آخرین شانس ایتالیا برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال ماتئو سالوینی، وزیر کشور ایتالیا ضمن مخالفت با اظهارات این نماینده پارلمان گفته است که دولتش قصدی برای خروج از اتحادیه اروپا ندارد و تنها بدنبال اصلاح ساختار آن است.

اتحادیه اروپا در حال حاضر با چالش خروج انگلیس از این اتحادیه روبروست و هنوز نتوانسته بر سر مسئله برگزیت با لندن به توافق برسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ایتالیا برگزیت خروج از اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از گفت‌وگوی خود با وزیر امور خارجه خبر داد.

بورل نوشت: که به نمایندگی از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا حملات ایران علیه اسرائیل را محکوم می‌کنم و از همه طرف‌ها می‌خواهم که حداکثر خویشتنداری را به کار گیرند.

بورل ادامه داد: فقط با امیرعبداللهیان صحبت کرده تا این پیام‌ها را منتقل کنم و از ایران بخواهم که تنش تشدید نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • هشدار کمیسیون اروپایی درباره اعمال نفوذ روسیه بر انتخابات
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد
  • رایزنی «بورل» با «امیرعبداللهیان»
  • درخواست فرانسه از اتباع خود برای خروج موقت از ایران
  • وزرای خارجه اتحادیه اروپا با درخواست تنش‌زدایی تشکیل جلسه می‌دهند
  • قالیباف در برزخ ریاست پارلمان /سرنوشت حدادعادلِ مجلس هشتم در انتظار اوست؟