Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: ریزش کف حیاط منزل مسکونی در خیابان اکبرنژاد، بانوی 35 ساله را به اعماق 5 متری زمین کشاند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به دنبال وقوع این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی نجات ایستگاه 1 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ ساعت 9:03 روز گذشته خود را به خیابان 15 خرداد غربی، خیابان اکبر نژاد، کوچه شیشه گران رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا حسنی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران اعزامی در این باره گفت: در محل حادثه کف قسمت حیاط یک منزل مسکونی دچار ریزش شده و یک گودال به طول و عرض 1*2 متر و عمق 5 متر ایجاد و بانوی 35 ساله در اعماق آن گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، ساکنان ساختمان را به محل امن انتقال دادند و با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، خود را به عمق گودال رساندند و پس از فیکس کردن مصدوم بر روی برانکارد وی را با رعایت اصول ایمنی به بیرون از گودال انتقال دادند.

حسنی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از نجات مصدوم، وی را تحویل عوامل اورژانس داده و با ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی و شهرداری دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه منزل حوادث حادثه منزل اخبار حوادث میانسال ریزش منزل مسکونی در خیابان حیاط عکس حادثه جوان پسر هواپیمای فوق سبک دستگیری فیلم پرونده پلیس فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۷۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی شهرداری بجنورد، حسین یعقوبی روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

به گزارش ایرنا پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898175

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • اطفای یک حریق پس از ۲ ساعت